Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-conomic hjælp?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu ha rjeg oprettet en prøve version af e-conomic, men da jeg har meget lille kendskab til regnskab og bogførring er det lidt sort snak for mig..

Er der mon nogle der bruger programmet til net-basseret handel og om var interesseret, mod en flask vin eller lignende, at vise os rundt i funktionerne og hvordan man gør?

Det ville være en KÆMPE hjælp..

Hilsen Steph 

(ps. helst et sted mellem Århus- Aalborg) 

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 Jeg har tidligere prøvet E-conomic og det er et fint program, men du bør nok vudere om det evt. i længden bliver billigere at indkøbe et program der benyttes på din egen pc. Evt. C5 (concorde) som findes i en light udgave, det tager ikke længere tid at finde ud af når først du har den. Udgiften til e-conomic løber op med tiden bare du er opmærksom på det. På internettet kan du også finde andre programmer som indkøbes/downloades direkte på din pc.

Hilsen Henning

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning,

Jeg ville egentligt helst undgår at ligge op til en discussion om hvilket program man skulle bruge..
Det har der vist i forvejen været ret hæftige discussioner om her i forumet.
Jeg foretrækker noget der er webbaseret da jeg selv bruger en MAC og ikke en windows PC.
Derudover er det lidt mere fleksibelt, fordi hvis jeg nu fandt et program der fungere på MAC, skulle ejg også finde en revisor der havde en MAC.

Løsningen med e-Conomic, er genialt, da det ikke kræver at man har et bestemt styresystem, eller overhovedet den samme PC..

 

Hilsen Steph 

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter e-conomic til daglig og er flere gange blevet inviteret til kurser/gennemgang af systemet via vores revisor. Prøv at konakte e-conomic direkte omkring gennemgang eller gå via en af de mange revisorer om er/kan tilknyttes e-conomic systemet.

Mvh 

 

  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)