Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du sælge til Færøerne?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har haft rigtig travlt her på det sidste, og derfor ikke fået taget mig sammen til at svare tilbage. Måtte dog ind på jeres hjemmeside, for var jo nyskerrig at se, hvad dette spil er for noget. Det ser faktisk rigtig godt ud, og så giver det en god portion motion.

Nu ved jeg ikke helt hvor meget kendtskab, der kræves til at sælge dette. Har dog læst alt det, der står på hjemmesiden. Jeg ved heller ikke hvordan du havde tænkt dig, at et evt. samarbejde skulle fungere.

Jeg kunne godt tænke mig at komme i besiddelse af spillet, så jeg kunne prøve at spille det der hjemme.

Har du interesse i noget, og evt. tanker om et samarbejde, så kontakt mig venligst igen.

Nej, jeg kender ikke ham John EliasenSmile

mvh

Allan

Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:36

hejsa - vi er en gammel import virksomhed som har et restparti af tyggegummiautomater hvis det har nogen interesse.. de kører i supermarkeder til 30-50dkk og 50-80dkk i legetøjsbutikker.. Du kan få dem til under 15kroner, hvis du køber god kvatitet kan vi arbejde med prisen.. kontakt mb@1albatros.com 

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:56

Hej Allan!
Først tak for din mail!
Omkring et evt. sammarbejde så havde jeg tænkt mig, at du starter med, at købe et sæt til demo pris og så kan du bare gå igang! Derefter køber du bare sæt udfra en prisliste, hvor der også er en god fortjenneste til dig. 
Men vil du ikke kontakte mig på mail : anders@qianball.dk så kan vi tale videre den vej om evt. samarbejde og jeg kan få din adr. så får du en pris på sættet før jeg sender det til dig. Omkring kendskab til spillet kan du evt. mødes med min ven John og han kan sætte dig ind i det.

Venlig hilsen
Anders

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:43

Hej Arm.

Måske er det en mulighed for dig at sælge Luftrensere og RygeKabiner på færøerne.

Både overfor tobaksrøg og almindelig indeklima problemer i f.eks kontormiljøer.

Og... ja, avancen er ret god.

se evt www.optimair.dk

MVH

Jørn Lind

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:42

Hej Arm

Vi er to hoveder i Zuccez med komplementerende faglige kompetencer – vi er begge 100% inde i alle vore opgaver. Vi er gearet til at indgå i et tæt samarbejde omkring alle dine marketingsopgaver, store som små. Vi næres af variationens ild, som findes blandt visitkort, webdesign, brochurer, kataloger, magasiner, emballager og store messestande. Vi udvikler os i gode spiraler ved at boltre os rundt i hele oceanet af virkemidler, stilarter og signalværdier. Tilsammen har vi mere end 30 års erfaring fra forskellige reklamebureauer og trykkerier.

Check vores hjemmeside www.zuccez.dk - under referencer og se om der er noget der kan sælges på Færøerne : )

MVH
Ann

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 04:21
Du skriver, at du er en god mulighed - og hvad betyder det? Hvad kan du tilbyde? Har været og solgt mange gange til Færøerne, så hvordan kan du gøre en forskel?
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:45

hej..

vi er to tøser som er ved at starte lidt op med håndlavede smykker som vi selv sidder og laver hver aften.

vi har lige lavet os en hurtig hjemmeside også hvor folk kan evt. bestille og se vores flotte smykker. udvalget er dog ikke for stort endnu men vi er godt på vej.

du er velkommen til at kigge indenfor.

www.123hjemmeside.dk/billige-smykker

mvh

tanja christensen

tanja-tut@youmail.dk

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 09:49

Hej Jørn og Ann

Jeg har pt. rimelig travlt med andre projekter, men ellers tak for jeres henvendelser.

Venligst

Allan

Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:20

HEJ.JEG SKRIVER TIL DIG FORDI JEG HAR EN HEL DEL DESIGNER SOLBRILLER TIL SALG. GUCCI, RAY-BAN, GUGO-BOSS OSV. JEG SÆLGER DEM ENKELTVIS FOE EN TREDJEDEL FOR ET PAR MEN HVIS DU HAR INTERESSE I AT KØBE EVT 10 ELLER 20 ER JEG VILLIG TIL AT ´SÆLGE DEM ENDNU BILIGERE. DU KA EVT RINGE TIL MIG PÅ 29369181 ELLER SKRIVE TIL MIG. SÅ KAN VI SNAKKE OM  VI SKAL LAVE EN  HANDEL. MVH LARS KJER

Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:44

HEJSA. JEG LIGE SET DIN BESKED VEDR SOLBRILLERF. OG KAN I DEN FORBINDESE SE AT DUMULIGVIS ER INTERESERET I SOL BRILLER. JEG HAR EN CA 25 STK FORSKELLIGE DESIGNERBRILLER. RAY BAN, GUCCI, DIOR,HUGO BOSS OSV. JEG HAR TÆNKT MIG AT SÆLGE DEM FOR EN TREDJEDEDEL. MEDMINDRE DER ER EN DER HAR LYST TIL AT KØBE 10 EL 20. SÅ VIL JEG GODT DÅ ENDNU MERE NED. DU KA EVT RINGE TIL MIG PÅ 29369181 HVIS DET HAR DIN INTERESSE. MVH LARS KJER

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)