Hej Anders Jeg har haft rigtig travlt her på det sidste, og derfor ikke fået taget mig sammen til at svare tilbage. Måtte dog ind på jeres hjemmeside, for var jo nyskerrig at se, hvad dette spil er for noget. Det ser faktisk rigtig godt ud, og så giver det en god portion motion. Nu ved jeg ikke helt hvor meget kendtskab, der kræves til at sælge dette. Har dog læst alt det, der står på hjemmesiden. Jeg ved heller ikke hvordan du havde tænkt dig, at et evt. samarbejde skulle fungere. Jeg kunne godt tænke mig at komme i besiddelse af spillet, så jeg kunne prøve at spille det der hjemme. Har du interesse i noget, og evt. tanker om et samarbejde, så kontakt mig venligst igen. Nej, jeg kender ikke ham John Eliasen mvh Allan |
hejsa - vi er en gammel import virksomhed som har et restparti af tyggegummiautomater hvis det har nogen interesse.. de kører i supermarkeder til 30-50dkk og 50-80dkk i legetøjsbutikker.. Du kan få dem til under 15kroner, hvis du køber god kvatitet kan vi arbejde med prisen.. kontakt mb@1albatros.com