Hej armDet er lidt svært når du ikke presicere dine ønsker, men jeg har da lidt egen import og opkøb af restpartier som muligt kan sælges på Færøerne, jeg har tidligere solgt lidt dertil.
Opholder du dig I Danmark og evt. kan kikke forbi og se varen ?????, jeg er hjemme igen til Marts. Min egen import omhandler Hårspænder, hårbånd, halskæder, øreringe, armbånd, brocher, fingerringe, keyhanger, mobilhanger, mobilsocks, laserpointer, knive, paraplyer, vandhaner, skosværte, neglelak, makeupsæt, sekundlim, viskelæder, grilltænger, grillspyd, grillbørster, lynlåsposer, børnepunge, hårbørster, sæbebobler, blyantspidsser, rygning forbut skilte, nøgleringe af forskellig art, headsæt, magneter, spillekort, spisepinde og mange andre sager som er på vej til Danmark. Har du andre ideer kan jeg muligvis skaffe det nu da jeg er I Hong Kong.Jeg har 100 vis af forskellige vare fra restparti opkøb som skal ses, jeg kan ikke direkte beskrive det her men er I isenkram / brugskunst stilen med mere.I den erotiske ende af skalaen har jeg DVD film, sextoys og kan ellers skaffe alt hvad ønskes.Jeg har ikke hjemmeside der virker eller andre billeder af varen endnu, men det kommer når jeg er tilbage I Danmark I Marts.Mvh. Jan Sørensen
|