Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - tekst eller billeder

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at promovere www.Seek4Cars.net og har hidtil brugt Adwords, men kun med tekst-annoncer.

Nu vil jeg gerne forsøge mig med billed-annoncer og har lavet nogle bannere.

Men hvad er jeres erfaring? Er billedannoncer bedre end tekst? og hvilke størrelser bannere er der mest potentiale i mht. visninger?

Og bør man ændre sin klikpris når man vil have vist billeder (tænker på om konkurrencen blandt annoncørerne er større)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 14:23

hvor er det du vil annoncerer?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 14:27

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 14:31

Men hvor kan du se google adwords med billed?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 14:34

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 12:14

Der står at sine bannere skal godkendes fordi Google vil sikre at man overholder deres retningslinier, men de skriver ikke rigtigt noget om *hvordan* jeg kan se de er godkendt.

Mine tekstannoncer bliver vist, men mine bannere står der bare "-" i Visninger, ikke engang et rundt nul.

Nogen der ved hvad (eller om) jerg gør noget forkert?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 14:01

Ingen der har et bud på hvorfor mine tekstannoncer vises, men mine bannere ikke gør?

I bruger måske udelukkende tekstannoncer i jeres kampagner?

Tilmeldt 2. Sep 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:47

Har også forsøgt at bruge billed-ads via adwords og jeg kunne heller ikke få dem til at blive vist. Jeg tror generelt ikke, at det fungerer særlig optimalt med billeder i adwords først og fremmest af den simple årsag, at du oploader eet billede som i princippet skal mases ned i nogle forskellige formater og det kan KUN gå galt. Måske nogle der kan be- eller afkræfte dette? 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:36

Hej

Ja, det kan jeg afkræfte. Du skal uploade et billede / en Flash i et af følgende formater:

468 x 60 Banner
728 x 90 Leaderboard
250 x 250 Kvadrat
Lille kvadrat på 200 x 200
336 x 280 Stort rektangel
300 x 250 inline-rektangel
120 x 600 Skyskraber
160 x 600 Bred skyskraber

Systemet sørger for, at dine annoncer vises i det eller de formater, du har valgt. Hvis du f.eks. ønsker at være synlig med dine billedannoncer på en hjemmeside, der ikke viser annoncer i formatet 160x600 - og det er det format, du har uploadet - så bliver annoncerne klart nok ikke vist.

Eller sagt på en anden måde. Du skal bygge dine billeder / Flash i det eller de formater, du har brug for. Google ændrer ikke på det for dig.

I toppen af Amino kører f.eks. annoncer i formatet 728x90. Skal du være synlig der, skal du lave dine annoncer i det format. Jeg håber, det hjalp lidt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09

Hvis du har problemer med at få dine billedannoncer vist, så husk på at du er nødt til at betale meget mere for disse end for tekstannoncer.

Normalt deler du jo en annonceblok med en række andre annoncører, men med billedannoncerne skal du typisk ofre 5-6 gange så meget pr. visning for at opveje at du skubber de andre annoncører væk.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)