Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få styr på dit regnskab...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære amino'er Tænk en gang over, hvor lang tid du bruger på at holde styr på dit regnskab. Og tænk så over, hvordan den tid kunne være brugt alternativt på det, du i virkeligheden er god til... Fakturator kan håndtere din økonomi så du får tid til det vigtige. Vi kan hjælpe med alt fra bogføring af bilag til årsafslutning og klargøring til revisor. Og hvis du har brug for en optimeret økonomistyring kan vi levere markedets skarpeste analyser. Bag fakturator står 2 af branchens skarpeste hoveder indenfor regnskab og økonomistyring, og vi har flere års erfaring inden for området. Så mangler du en freelance bogholder eller har du brug for at kende temperaturen på din økonomi, så skriv til os og lad os tage en snak. Vi glæder os til at høre fra dig. Bedste hilsner fra Hanne og Anders www.fakturator.dk
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:55

Spændende ...

Hvor er I placeret i landet?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 6. Nov 07
Skrevet kl. 13:00
Vi har til huse i København, men er mobile, så geografien er ikke den store hindring :o)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:40

Super.

Jeg ved godt I siger det ikke er et problem, men jeg vil vædde med at mange har præference for at ens bogholder er tæt på, så man lige kan køre forbi osv. Alt andet lige er det mere smidigt at man er på den samme side af broen. Derfor ville jeg nok snige det ind et sted på jeres hjemmeside.

Jeg kunne godt tænke mit et indspark til at få sat en bedre kontoplan i Summasummarum og så nok også hjælp med løbende bogføring.

Hvad ligges jeres timepris for på den slags?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 6. Nov 07
Skrevet kl. 13:53
God pointe - den er taget til efterretning. Tak :o) Sender dig lige en PM...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)