Er der nogen, der ved, hvor f.eks hoteller køber deres emballage til de små shampoo´s, lotions, barbersprit og andre fancy ting, (små tandpastatuber, sæber, cremer etc.) som får gæsterne til at føle sig lidt forkælede?
Jeg skal i første omgang bruge 50-100 stk af hver, og det må gerne være den "rå" emballage (selvfølgelig med indhold når det gælder tandpasta)... har ikke ønske om eget reklametryk eller logo, men jeg vil da gerne reklamere for andre, hvis det evt. kan sænke prisen
Jeg er bosat i Spanien, og får jeg møvet mig rigtigt ind med mit projekt (mere herom senere), tror jeg på et stort marked, så en reklameplads på "mine" produkter er måske ikke så tosset???( skribler den lige ind i min tænkehat)
Normalt køber de embalagen hos de samme som de køber indholdet hos. Det er for det meste den billigste løsning når man er oppe i større mængder. Om producenten pakker det ind i en neutral embalage eller en embalage som der er dit logo på gør ikke den store forskel for dem. Det der er forskellen i det for dig er, at du ikke skal betale for en "om-emballering" af indholdet.
Men hvis det ikke specifikt er fordi du vil have en anden embalage, men fordi du blot skal bruge noget tom embalage i samme stil/størrelse, så prøv at kontakte et trykkeri (sjovt at der altid er 3 fingre der peger på én selv, når man peger på andre ).
Vi kan udsatnse vores tryksager og derved f.eks. lave æsker, cd-omslag og lignende. Da stanseformene typisk bliver lavet til den specifikke opgave, så vil kunne lave æskerne lige efter kundens ønsker.
Men, som sagt, hvis det er fordi du skal have sæbe, creme og lignende i æskerne, så kan det bedre betale sig at få selve producenten til at stå for emballagen.
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk
Dét jeg er ude efter, er producenterne til de små glas/plastflasker, bøtter (eller hvad det hedder) til shampoo, lotion, creme. Jeg forestiller mig, at det vil være billigere selv at fylde indhold i? Eller er det slet ikke lovligt at lave "køkkenbordspåfyldningsfabrik"? Producenter af de små sæber og tandpastaer er jeg også interesseret i. Jeg har forsøgt at kontakte nogle af de større tandpasta/sæbefirmaer, hidtil uden videre held. Kender nogen "nogen"? Annette
Er der nogen, der ved, hvor f.eks hoteller køber deres emballage til de små shampoo´s, lotions, barbersprit og andre fancy ting, (små tandpastatuber, sæber, cremer etc.) som får gæsterne til at føle sig lidt forkælede?
Jeg skal i første omgang bruge 50-100 stk af hver, og det må gerne være den ''rå'' emballage (selvfølgelig med indhold når det gælder tandpasta)... har ikke ønske om eget reklametryk eller logo, men jeg vil da gerne reklamere for andre, hvis det evt. kan sænke prisen
Jeg er bosat i Spanien, og får jeg møvet mig rigtigt ind med mit projekt (mere herom senere), tror jeg på et stort marked, så en reklameplads på ''mine'' produkter er måske ikke så tosset???( skribler den lige ind i min tænkehat)
Kan nogen hjælpe?
La Señora (Annette)
Kære Anette
Umiddelbart ville jeg mene at du skal være lidt fræk og spørge indkøbschefen på de nærmeste hoteller - eller kan du evt prøve nedenstående links.
Jo, det kan nok virke "fedtet", men jeg skal nu ikke starte et hotel (det må vente til lidt senere) Min idé indeholder varer i forskellige prislag, så der skal nok blive noget til de "kræsne" også på et tidspunkt.
Så snart, jeg har fået lidt mere hold på mit fantastiske projekt, skal jeg nok delagtiggøre alle aminoer i den.
Jeg tror iøvrigt, at jeg har fået svar på en del af mine emballage-bønner, og tak for jeres hjælp på dette super-forum!