|
Hej
Er der ikke 8 dages returret på sådan noget?
mvh
Heine
|
Hej Er der ikke 8 dages returret på sådan noget? mvh |
"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"
Elgiganten har 30 dage, så det er bare ned og aflevere og få pengene tilbage. |
|
Sakset fra deres hjemmeside: Elgiganten tilbyder 30 dages fuld returret I Elgiganten ved vi hvor svært det kan være at finde den rette vare. Selv om vi tilbyder dig vores vejledning og ekspertise, er det ikke altid, at varen lever op til dine forventninger.
Jeg har selv været lager/service-chef og har tit taget printere retur, hvor kunden har afprøvet produktet. Det kan selvfølgelig være at de har ændret politik på printere siden, men det er da værd og prøve.
|
De har den også på wupti :) http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Printere-/1290723_(Wupti2).html |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Men det er vel egentligt irrelevant, hvor mange steder den kan købes, når han gerne vil af med den? |
Undskyld hvis jeg er med til at spamme din salgstråd men nogle der ved hem der står bag wupti? syntes alt i alt det er godt gennemført og om ikke andet må der jo have smidt nogle penge i reklame boksen.. Held og lykke med at få solgt/byttet din printer! Mvh. Simon Z |
LOL, jeg var lige omkring for at checke specifikationerne på den - og hp beskriver den som en printer der "passer perfekt på skrivebordet"!
så god plads har jeg altså ikke på mit skrivebord... |