Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisvis.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop modtaget en mail fra Prisvis.dk, som skriver, at de har listet vores internetbutik på deres side. For at kunne rette i de oplysninger, de har skal man aktivere sin konto. Jeg bliver altid lidt nervøs ved gratis reklame, så jeg har ikke aktiveret vores konto endnu, da jeg ikke kan gennemskue, om det kommer til at koste os penge.

Er der andre, der kender til dette site og er blevet kontaktet?

Med venlig hilsen

Birthe

importvarer.dk

Salg af musikinstrumenter på Internettet

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 19:49

kender ikke noget til sitet men har kigget lidt på siden og der er ingen fysisk addresse hvilket sjælden er et godt tegn.

har googlet det, og de får ik just ros fra div. svenske forum...

Men prøv selv med google og læs hvad de skriver der...

Fra Paris
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:20

Tak for jeres indlæg. Vi er en europæisk shopping guide med base i Frankrig, hvor vi indenfor få uger vil have lanceret Prisvis.dk officielt, hvorfor vi ikke optræder meget i søgemaskinerne endnu. Vores fysiske adresse ligger i Paris og den er at finde på vores website nederst på siden under firmaoplysninger. Vi har valgt i første omgang at indsamle oplysninger om netbutikker i Danmark samt indekse dem i vores system og vores firmapolitik er som udgangspunkt, at alle - store som små -  gratis kan være listet hos os og gratis skal kunne vise deres produkter hos os, hvis de sender os et link til deres varekatalog (fil). For at informere netbutikkerne om, at de nu er listede hos os, har vi udsendt en mail, med opfordring til at de selv opdaterer deres firmaoplysninger, mm. Dem, der ikke skulle ønske at være opført hos os, kan uden videre afmelde sig pr. E-mail. Listningen er uden tidsbegrænsning og tilbudet forbliver gratis for alle. Senere vil vi parellelt tilbyde en betalende tjeneste til dem, som ønsker yderligere profilering på Prisvis. I Frankrig har firmaet Leguide.com S.A., som vi hører ind under, et site, som kun er for betalende netbutikker. Business modellen er cost per click, således at vi fakturerer firmaerne tilmeldt sitet for de klik, de modtager fra os. Skulle I have spørgsmål eller andet tager vi gerne imod alle typer henvendelser.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 13:51

Så vidt jeg kan se så fungere det på samme måde som kelkoo. De lover dig gratis plads men for mig ser det ud som om at folk kun finde dig hvis de går ind på prisvis.dk og skriver dit firma navn. Mere får du ikke ud af den gratise anonnce plads. Men hvis du begynder at betale for at få vist dine produkter så kan du blive fundet, sådan rigtigt...

Så får mig at se er det ligesom kelkoo. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Fra Paris
Tilmeldt 13. Nov 07
Skrevet kl. 14:20

Forskellen på Kelkoo og os er, at det er helt gratis at modtage trafik fra os. Hos Kelkoo betales for de klik man modtager fra Kelkoo. Ikke hos Prisvis. Hvad angår søgningen, så får man ligeså vel svar, når man søger på produkter. De butikker, som har valgt at sende os deres katalogfil, vil blive vist øverst på siden med søgeresultaterne. Men det står jo frit for alle at gøre - produktintegrationen hos os er ligeledes gratis. Derefter følger nedenunder dem, som forhandler det søgte produkt i kategorien, men hvor vi ikke kan vise deres produkter. Disse netbutikker linker vi til og vi tilbyder brugeren at læse beskrivelsen af deres firmaprofil.  

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 14:30

Når du nu giver en sådanne fin garanti omkring jeres service i et forum som dette kan det jo kun bruges til noget, hvis du skriver hvem du er og hvilken funktion du har i Prisvis.

Rasmus

Fra Paris
Tilmeldt 13. Nov 07
Skrevet kl. 14:38

Ja, undskyld, at vi har været anonyme indtil videre. Mit navn er Paul Rohde, mine kolleger på det danske team hedder Heidi Plamboeck og Monica Tallgren. Vi arbejder som web redaktører i produktionsafdelingen af firmaet Leguide.com S.A. i Paris.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 17:13

Hej Birthe

Jeg har fået mailen i dag. Jeg vil lige høre om dine erfaringer med Prisvis. Har du tilmeldt dig?

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)