Jeg er i tvivl, om designet er for kedeligt og gråt. Det er en service, der er svær at finde og som nok ikke bliver googlet, så det primære salgsarbejde ligger i telefonisk kontakt samt udsendelse af salgsbreve. Siden skal derfor blot fungere som et info-sted for al det, jeg ikke har plads til i salgsbrevet.
Hvis nogen har et forslag til et bedre template (det er lavet i Wordpress), tages dette også imod med kyshånd.
Pft.
Michael
Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg
jeg ville helt klart gøre det mere "lækkert" med gode billeder og mere farve og sjæl (det er jo historier til børn du sælger) den vil også virke mere professionel. Synes den virker meget hurtigt opsat og bliver egentlig ikke fanget nok til og blive på siden længe.
Selvom den kun er en forlængelse af dit salgsbrev er den jo vigtig da kunderne nok vil så på din side for at se og læse mere om dig og dit koncept.
Der kommer helt klart flere billeder. Og så har du ret: den er sat hurtigt op, så jeg søger bare gode råd, så jeg ikke får lavet noget, der måske bare skal laves om.
Michael
Jeg er i tvivl om, hvor "børnevenlig" siden skal være. Den henvender sig trods alt til virksomheder og ikke til børnene. Når det er sagt, skal der være et mere muntert udtryk. Jeg må finde på en mellemting...
Michael
Jeg synes du skal starte med at friske tingene bare en lille smule op - det behøver ikke være det helt vilde, bare det ikke ligner en standard sort/hvid side. Det ser ikke så prof. ud.
Bare en lidt anderledes baggrund og et logo i toppen ville gøre meget.
Køb dine wallstickers hos worldofstickers.dk. Se udvalget af bl.a. motiver til børneværelset og tekster til stuen.
jeg var hurtigt inde og skimme siden igennem og synes at det, som springer i øjnene er at selve konceptet ikke kommer særligt godt frem på siden. Det synes jeg du skal tænke over - at kommunikere klart til modtageren både via tekst, men også via billedet som ej heller understøtter sitets formål.
Håber du kan bruge det til noget og ellers hvis du en dag er frisk på et mere professionelt website, så er du velkommen til at kontakte os på DNA design http://dna-design.dk
Mvh Linda Yongkhong, Digital Strategy Planner, DNA design
Tak for svaret. Jeg er klar over det. Det er selve designet/layoutet, som jeg kunne bruge kommentarer til. Selve tekstarbejdet og forklaringen af konceptet arbejdes der på.
Michael
Du skal have fat i et nyt professionelt tema, fx fra Themeforest. Det vil helt klart være min anbefaling, da dit nuværende design ligner en blog mest af alt :)
Tak for guiden. Jeg har været på Themeforest før, men havde svært ved at finde et tema. Måske der er begrænsninger på min forestillingsevne... Er der et tema, du kan anbefale, som kunne dække mit behov for simpel overskuelighed, men dog med plads til billeder?
Michael