Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De gule sider - Er jeg den eneste der føler sig snydt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte for en del måneder siden, en stor annonce/profil på dgs.dk.

Jeg har aldrig fået en kunde på denne profil.

Jeg sagde ja tak, fordi sælgeren fortalte en masse om søgeord, og at jeg ville poppe op, så snart folk skrev et af disse.

Jeg prøvede selv at skrive et søgeord, da profilen var blevet oprettet, men måtte bladre 20 sider hen, for at finde min egen profil.

Hele pakken kostede ca. 8.500 kr. og jeg har ikke set så meget som en eneste kunde på denne for denne investering.

Jeg ringede og klagede over at jeg var blevet lovet en super profilering, men i stedet var røget nederst i bunken.

Jeg fik at vide at de kunne stryge ca. 1.000 kr., som søgeordene havde kostet, men det var også det.

Nu er sagen næsten på vej til inkasso.

Har nogen samme erfaring og hvad kan der gøres?? 

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 13:19

Jeg har også købt en såkaldt profilannonce på dgs.dk - og jeg må nok sige at det ikke er der man skal lægge sine penge.

Jeg kunne så bare have undersøgt potentialet fra dem ordentligt inden, men sådan er det jo.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 13:24

Du har bare bidt i det sure æble og betalt?

Du føler måske at du fået hvad du betalte for, selvom der ingen kunder var at hente?

Sådan har jeg det ikke. Jeg føler mig direkte snydt! 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 13:33

Jeg har ikke fået hvad jeg forventede, men jeg er heller ikke blevet lovet guld og grønne skove. Det var også mig selv der henvendte mig til dem.

Min profil bliver da også vist på første side på mit vigtigste søgeord, så måske er der bare ik så mange der bruger dgs.dk til at finde min type virksomhed.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 13:55

Okay.

Jeg er lidt i en anden situation. 

Jeg prøver at finde ud af, hvordan jeg undgår at betale.  

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 16:50

Jeg havde en annonce på Krak som viste sig at være 0 kr. værd. Jeg har betalt for den, men de får ikke flere penge af mig - slut finale :)

Krak, dgs, eniro - det er store navne og de har været der længe, men de lever af salg af annoncer og kan være ganske skruppelløse. Hvis man er i tvivl så kan man bare kigge deres branchenavne igennem - der er godt nok nogle brancher der lyder som "hvad skal vi mere sælge kunden? - vi laver en ny branche - igen igen".

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 19:49

Kan man måske lave en kampagne, her på Amino, der advarer folk imod at bruge de tåbelige annonce-steder der ikke giver noget for pengene??

Det kunne være fedt med en liste over dem man skal boykotte og de fede steder, der rent faktisk skaber salg! 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)