Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento template

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en Template i stil med hjemmesiden www.bodyman.dk, nogen der kender en lignende? 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:14

På themeforest.net kan du finde rigtig mange templates og muligvis nogle der ligner. Jeg har selv købt mit template der. 

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 17. Oct 13
Skrevet kl. 14:09

Tak for det. Har nu faktisk fundet et på netop themeforest jeg synes godt om. Kan du fortælle mig om jeg får alle de funktioner og design med som der er i deres 'live demo' når jeg kun køber som Regular license fremfor Extended? Der er jo væsentlig forskel på prisen.

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:55

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan gennemskue forskellen i dette tilfælde, men her står det http://themeforest.net/licenses/terms/regular Men det virker som om at du med den regular version, kun må bruge det til dig selv, eller give din version videre. Altså, at der kun må være een webshop i brug, ud fra dit købte template. Hvis du købe den dyre version, virker det som om du har nogle flere rettigheder.

Jeg valgte selv den billige version og jeg fik alle funktionerne med som var i deres demo. Jeg har så selv tilføjet flere.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 17. Oct 13
Skrevet kl. 15:56

Jeg takker for hjælpen. 

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:33

I øvrigt er der support med når du har købt et template. Jeg har tit haft spørgsmål til hvordan man ændrede nogle ting, og nogle få gange har deres programmøre gratis lavet nogle små justeringer jeg har haft behov for. Deres support fås her www.templatemela.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)