Hej alle Aminoer. Jeg har læst flere indlæg med dette AdSence. Jeg har for længere tid siden læst nogle yderligere indlæg et eller andet sted her, men kan ikke finde ud af, hvor det er.
Jeg er interesseret i at vide, hvordan det fungerer og hvordan man tilmeldes, så det kommer på min hjemmeside. Er der nogen, der kan hjælpe med i hvilket forum, der var nogle links og eventuelt tråden - ellers bare en kort forklaring af hvordan det virker og hvordan man tilmeldes.
Hilsen fra Jakob
|
AdSence
|
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Tak for oplysningerne. Jeg vil lige læse lidt om, hvad det går ud på og indebærer inden jeg begynder at klikke på diverse links
Jeg skal også lige have lagt de sidste par småting på min webside - så tilmeldingen bliver nok først om et par dage.
Men inden da vil jeg gerne lige orientere mig om vilkår m.m.
Hilsen fra Jakob
|
|
Som du skriver kan jeg jo være ligeglad - det koster jo ikke mig noget at trykke på mine knapper. Jeg vil lige spørge om noget, jeg ikke lige kan finde ud af:
Tjener man penge på bare at vise reklamelinks eller kun på at der klikkes på reklamelinks - eller begge dele?
Hilsen fra Jakob |
|
Havde det ikke været 100 gange lettere bare at give manden den direkte addresse: https://www.google.dk/adsense/ - jeg synes det er en lille smule klamt hvis folk mener at det er nødvendigt at bruge affiliate links og omveje for at hjælpe folk herinde.
|
Endvidere klikker folk vitterlig meget på annoncerne i forhold til almindelige bannere, fordi de for det meste er relevante i forhold til indholdet på siden. Jeg kan egentlig kun anbefale at prøve det, og eksperimentere lidt med annoncernes udseende, placering og mængde. det koster jo ikke noget, og du forpligter dig heller ikke til noget. Gider du ikke have annoncer på dit site længere fjerner du bare koden. Ligeledes hvis du vil have annoncer på et andet site, så bruger du bare den samme konto (man må kun have en) og skal ikke længere godkendes igen. Udbetalingen finder helt automatisk sted til en dansk konto når du har tjent mere end 100 dollars. |