Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSence

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Jeg har læst flere indlæg med dette AdSence. Jeg har for længere tid siden læst nogle yderligere indlæg et eller andet sted her, men kan ikke finde ud af, hvor det er.

Jeg er interesseret i at vide, hvordan det fungerer og hvordan man tilmeldes, så det kommer på min hjemmeside. Er der nogen, der kan hjælpe med i hvilket forum, der var nogle links og eventuelt tråden - ellers bare en kort forklaring af hvordan det virker og hvordan man tilmeldes.

Hilsen fra Jakob

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 15:04
Gå ind på mit site domaintips.dk og tryk på banneret ude til højre der siger "Få målrettede annoncer på dit websted med Adsense". Der opretter du så en konto, og venter til du bliver godkendt af Google. Når det er sket, laver du så et annoncedesign efter egen smag, og putter koden på din hjemmeside. Og nu skulle du begynde at tjene penge.

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 15:10
Retfærdighedsvis bør du nok nævne, at ved at klikke på dit banner og efterfølgende oprette en AdSense-konto, får du en provision af Google.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Skrevet kl. 15:18
Tak for oplysningerne. Jeg vil lige læse lidt om, hvad det går ud på og indebærer inden jeg begynder at klikke på diverse links

Jeg skal også lige have lagt de sidste par småting på min webside - så tilmeldingen bliver nok først om et par dage.

Men inden da vil jeg gerne lige orientere mig om vilkår m.m.

Hilsen fra Jakob

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 05
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 15:18
Jamen det er da fuldstændig rigtigt. Men for JakobN er det stadig lige godt og gratis. Den enste forskel er, at jeg måske får en lille del i Googles store fortjeneste:-)

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Skrevet kl. 17:09

Som du skriver kan jeg jo være ligeglad - det koster jo ikke mig noget at trykke på mine knapper.

Jeg vil lige spørge om noget, jeg ikke lige kan finde ud af:
Tjener man penge på bare at vise reklamelinks eller kun på at der klikkes på reklamelinks - eller begge dele?

Hilsen fra Jakob
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 17:26

Du tjener kun pr. klik.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:35
Og du skal være opmærksom på at hvis der f.eks. står: mobildiskotek på det link folk skal klikke på, så udløser det først penge til dig når de har klikket på linket, samt derefter på et af de links der linker videre til en annoncør, så det kræver altså 2 klik inden du får penge, hvilket ikke er uvæsentligt hvis dit koncept går ud på at sende folk videre til en anden side hurtigst muligt.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:35

Havde det ikke været 100 gange lettere bare at give manden den direkte addresse: https://www.google.dk/adsense/ - jeg synes det er en lille smule klamt hvis folk mener at det er nødvendigt at bruge affiliate links og omveje for at hjælpe folk herinde.

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 05
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 17:43
Men indtjeningen fra Adsense er lidt spændende, fordi der finder en auktion sted over søgeordene når folk vil reklamere for noget, og denne auktion gør at du kan tjene vidt forskelligt på dine annoncer, alt efter om annoncen fremkommer gennem et dyrt søgeord eller om folk klikker på din øverste annonce.

Endvidere klikker folk vitterlig meget på annoncerne i forhold til almindelige bannere, fordi de for det meste er relevante i forhold til indholdet på siden.

Jeg kan egentlig kun anbefale at prøve det, og eksperimentere lidt med annoncernes udseende, placering og mængde. det koster jo ikke noget, og du forpligter dig heller ikke til noget. Gider du ikke have annoncer på dit site længere fjerner du bare koden. Ligeledes hvis du vil have annoncer på et andet site, så bruger du bare den samme konto (man må kun have en) og skal ikke længere godkendes igen.

Udbetalingen finder helt automatisk sted til en dansk konto når du har tjent mere end 100 dollars.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)