Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helpforce

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen af jer der er blevet kontaktet af Helpforce ?

Synes lidt det virker som en dårlig version af Buy-Aid.

De ringer med produkter til overpris og udgiver sig for at være en del af Dansk Handicap Forbund og hvis man endelig køber noget går 10 % kun videre til velgørenhed. Så kunne man jo ligesågodt købe kuglepenne selv og give et langt større beløb til velgørenhed, idet de skal honorere ansatte mv.

Men ville lige høre om jeres erfaringer med dette firma inden jeg malede fanden på væggen. 

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 08:55

Vi er ikke blevet kontaktet, men Helpforce virker nu "gode" nok.

Jeg faldt over dette link: http://dhf-net.dk/nyhed?id=381&mdr=2007.09

De har altså efter 3 måneder doneret 65.546 kr. til Dansk Handicap Forbund.

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:06

Vi er blevet kontakttet og sagde pænt nej tak, vil hellere støtte med et reelt beløb og ikke 10% af et ubestemmeligt overskud.

/Jens

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:17

Jeg har nu ikke tvivl omkring om de virker "gode nok", men nærmere produktets pris afspejlende markedspris.

Jeg kunne for eks. godt sælge dine bukser til dobbelt pris og så give 10 % til velgørenhed og kalde firmaet charitydress.

Navnet ligger jo ikke just op til, at velgørenheden i produktet er sekundært.

Og det med at sælge chokolade af "luksuskvalitet" gør vel, at det er sværere at afstemme den reele pris, end f.eks en plade Marabou.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:41

De er ikke et hak bedre en buy-aid. Og dog. Måske har de forbedret sig, siden du allerede ved, at kun 10 % går til velgørenhed?

Da jeg i sin tid blev kontaktet af dem, blev jeg på intet tidspunkt gjort opmærksom på, at der ikke var tale om rigtig velgørenhed.

Du er skam også velkommen til at handle i min butik istedet. Hvis du  vil betale tredobbelt pris for varerne, så giver jeg gerne 10 % eller mere til velgørenhed :-)

Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:31

Jeg kan ikke forstå hvordan de kan være ansat 5-6 mennesker med 200.000 om året stykket. Dirktøren får vel mere og bagefter sige at de giver 10% af omsætningen til velgørenhed på cheken står der 60.000 ikke 200.000 dette lille regnestykke er med de eventuelle vare der måtte købes til deres salg. Deres hjemmeside virker ikke optimalt der der er mange link der ikke virker jeg finder det dybt utroværdigt.

Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:58

Hej, jeg beskæftiger mig med HelpForce og har brug for lidt viden om virksomheden og kommerciel fundraising. Kan jeg få dig til at kontakte mig? Er på hall@kristeligt-dagblad.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)