Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af specielt digital ur.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ålborg
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoforum

Nu er det blivet min tur til at spille et spørgsmål efter at have været gæst herinde i laaang tid Smile

Mit spørgsmål drejer sig om fremstilling af et specielt digital ur, som skal kunne håndtere flere tællinger af gangen,
er der nogen herinde som kender en fabrik eller ligende som laver sådan noget ?

På forhånd tak

Mikkel Tange

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 19:21

Hej Mikkel

Hvad mener du lige med "flere tællinger af gangen"? Mener at uret skal kunne tidstælle flere tider på samme tid?

Og hvad søger du? Ure til salg, at starte dit eget urmærke eller...?

Mvh

Jean

Fra Ålborg
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:18

Hej Jean

Jeps, meningen er at det skal kunne håndtere op til 20 tællinger af gangen, det vil sige at man skal kunne have et overblik over
alle tællingerne på en gang, og kunne starte/stoppe dem uafhænget af hinanden. Det skal dog ikke være et armbåndsur, men et
stationært ur (gerne så småt som muligt).

Ved det ikke findes, så er vel på udkig efter nogen som kan producere det, så jeg kan sælge det.

Mvh

Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:06

Hej Mikkel,

du kan lave det på i hvert fald 3 måder:

1. Som et stykke software der kan installeres på en computer (f.eks. en bærbar)

2. Som et stykke software til en PDA

3. Som en selvstændig enhed "dims"

Hvis det er 3) du mener, skal du først have nogen til at hjælpe dig med at designe et printkort, med de rigtige komponenter herunder strømforsyning, display og knapper (eller touchpad) samt finde en kasse osv., og bagefter er der et andet firma som skal fremstille det. Der er ikke ret mange steder som både tilbyder elektronikudvikling og produktion. 3) kan jeg ikke hjælpe med, men hvis du sender mig en mail kender jeg en som sikkert kan. Selvfølgelig mod betaling.

Men er du sikker på at det er 3) du mener? Det vil være langt nemmere med 1) eller 2), så slipper du også for CE-mærkning osv. og udgiften er markant mindre.

vh, Jan Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat. På udkig efter nye opgaver !
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 11:11

Der var nogle ingeniørstuderende herinde der ledte efter opgaver for 1-2 uger siden - prøv at søge i forummet og se om du ikke kan finde dem :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)