Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til opstart af virksomhed uden mange penge?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ikke har mange penge og ønsker starte en virksomhed, hvor man er villige til bruge tiden, sin arbejdskraft.

findes sådan virksomheds ideer som kan vokse med tiden ig bliv god forretning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Motivation:

Hvis man ikke har mange penge og ønsker starte en virksomhed, hvor man er villige til bruge tiden, sin arbejdskraft.

findes sådan virksomheds ideer som kan vokse med tiden ig bliv god forretning

Ja - jeg kan love dig for at de findes og jeg har selv nogle stykker i skuffen af de helt billige - og som yderligere kan koncepterne bruges i en lang række lande.

Derudover har jeg nogle, som kræver lidt mere økonomi hvis man ville gennemføre det alene -  men i sådanne tilfælde kan det være en god idé at finde en partner, som kan de ting, som kræver den økonomi, hvis du skulle gøre det alene.

De brancher jeg har i skufferne er service, salg, reklame og marketing

Min ærlige tanke er at hvis du skal blive en vinder ved at bruge tid , så skal du selv skabe idéen, som du har lyst til og brænder for -  og den tror jeg ikke du bare lige finder ved at famle.

Hvis du gerne vil være selvstændig på den billigste opstart som findes og endda får opgaver serveret, uden at det koster dig en krone, så er der også en løsning på det.

Det er inden for IM-branchen salg, som ofte søger personale,  hvor du så vælger at fremsende faktura i stedet for at være lønmodtager.

Serie

,

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)