Hey folkens jeg tilmeldte mig her forleden paypal som så mange andre, men jeg skulle åbenbart have problemer med mit lorte kort :D..
Jeg indstastede de 4 Digits fejl, hvilket resulterede i at mit kort blev spærret hos dem. Nu har jeg jo så prøvet at skrive en sød mail til dem, omkring hvad jeg skal gøre og venter nu på svar.
Er der nogen af jer der har prøvet det før og ved hvad man skal gøre? skulle helst bruge mit kort i aften.
Mvh Thomas Ørts
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
De 4 digits, mener Du her din pinkode til kortet eller de 4 cifre der fremkommer når Du giver Paypal lov til at trække 12,5 kroner for at få det verificeret?
Nu er jeg ikke 100% sikker på at vi taler om det samme, men hvis vi taler om The Expanded Use Program hvor Du giver Paypal lov til at trække 12,5 kroner fra din konto (som Du får sat ind igen på din Paypalkonto efter X dage), så skal Du ikke bruge din pinkode som Du har fået af banken, Du skal vente til betalingen til Paypal (på de12,5 kroner) bliver vist på din netbank. Ud for den betalingen står der bla. 4 cifre, det er dé 4 cifre Du skal indtaste.
På den måde ved Paypal at det er dit kort Du bruger til at betale med.
Men hvis Du har prøvet at indtaste pinkoden sendt fra din bank 3 gange uden held, så mener jeg også at kortet bliver spærret. Om det kan genåbnes ved jeg ikke, der må Du spørge Supporten hos Paypal om.
Det Du gør det er, at Du på tirsdag eller onsdag kontakter din bank, og så siger Du følgende til dem:
"Hej,
Jeg har fået trukket 12,5 kroner til en betaling til Paypal. Ud for den betaling skal der stå 4 cifre. Vil Du være sød at give mig dem?"
Herefter taster Du de 4 cifre ind der hvor Paypal beder dig om det.
Men Du skrev at dit kort var blevet spærret, så jeg ved ikke om det er muligt at bruge kortet på Paypal mere, men skriv og spørg Paypals support om det.