Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ordrenr. kontra fakturanr. m.m.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Hej!

Jeg vil mene, at du bør lave det om internt med dine fakturanumre mv., hvis det er et stort problem.

Ville dog nok ikke sende nye fakturaer ud til kunden, som jo bare forvirrer dem, og dit problem er,

som jeg forstår det, et internt problem.

Mit råd er, ret det til så det passer internt op til de fremsendte fakturaer uden at sende dem igen.

Og så fortsætter du derfra med nummerrækken og sender ud.

/Peter

Tak, det er hermed gjort.

Og jeg har ladet vær at sende ny faktura til kunden. Hvilket jeg nævnte fordi jeg måske troede de skulle have en, men super det kan nøjes med at gøres internt.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisbeth Toft Jensen:

Hej Ghita

Lige først. Jeg er enig med Peter, og til dit spørgsmål omkring f.eks. testordrer i systemet: Skriv en notits om, hvad det der er sket (og at din shopudbyder ikke kunne/ville lade dig starte forfra), således at hvis du får besøg af myndighederne en dag, så står "uregelmæssighederne" allerede beskrevet i dit bogholderi. Jeg har i mange år bogført for mange forskellige virksomheder, og jeg har aldrig oplevet, at myndighederne slår ned på "fejl", hvis de allerede er beskrevet, før de kommer på besøg, og tingene ellers er i orden. Så du behøver ikke skrive en hel stil, men bare lige kort, hvad der er sket. Også for din egen skyld, for hvem siger, du kan huske detaljerne om f.eks. 2 år?

Jeg syntes, det er godt, at du spekulerer over tingene, og at du spørger, og for mig lyder det, som om du allerede er på vej til at blive rigtig dygtig til dit regnskab. Så stor ros for det.

Mange tak for din fine ros, det hjalp da lidt mere på humøret.

Og ja jeg spekulere meget over ALT, vil gerne have det hele så rigtig som muligt jo.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)