Jeg søger en m/k til at hjælpe mig færdig med min side, det er P.t. ulønnet, men til gengæld kan jeg tilbyde dig en god reklame plads på siden, samt reklame tøj. Side er besøgt af ca. 20.000 besøgne om dagen, så du vil helt klart få en god del ud af det. Siden er bygget op i php med data base, så du skal have en god erfaring med at bygge hjemmesider og til søge optimering. Database er næsten færdig og den skal kunne styre og håndter mere end 30.000 billeder og film. Den er ca. 50% færdig siden, men mangler en del fede funktioner med andet, derfor skal du komme med gode idéer, med andet. Det ville være cool hvis du er for lokal området, sådan at vi kan mødes og snakke tingne igennem, med det er ikke et krav! Kontakt mig for mere info pr. mail eller telefon: 2371 1646, og HUSK at skriv lidt om din baggrund, smid dit telefon nr med, så kontakter jeg dig!
|
Altså er bange for jeg har misforstået;
- Vil du have en erfaren programmør som mestrer php og databaser til at arbejde for dig ulønnet? Dog med en god reklame plads på din side?
Det er sådan jeg forstår dit budskab, men jeg er sikker på du ikke mener det sådan. Vel?