|
Hej. Håber der er nogen af jer, der kan komme med jeres bud på hvorfor jeg stort set intet sælger i min shop? Jeg har lidt over 400 tilmeldte til mit Nyhedsbrev, og sender nyhedsbrev ud ca. 1 gang i mnd. - Men det må være meget kedeligt nyhedsbrevet da der ikke kommer nogen ordre ind efter udsendelse. Jeg har også en Facebook side hvor jeg flittig ligger noget ind, det giver desværre heller ingen ordre. Så lidt hjælp modtages med kyshånd Vh Anja |
Hej,
Jeg fandt dine varer, skulle dog lige opdage din "shop" knap først -> få shoppen frem på forsiden
1 eller flere af dine varegrupper i shoppen er tomme -> slå dem hellere fra så efter min mening
Dine teksten i venstre og højre siden overdøver resten af siden og det dermed meget forstyrrende/svært for evt. kunder at finde rundt -> få den sat i nogle bokse eller gør dem mindre markante, eller flyt dem helt til en "om shoppen" siden ..mange muligheder
men mest vigtigst af alt ... det er et svært marked, har du SEO på? Kører du facebook reklamer (ikke de hjemmelavede, men nogle prof nogle), gør du andet for at trække kunder til? Min siden er hører ikke til i toppen af flotte / skønne siden, men efter utrolig meget fokus på SEO (købt) har jeg endelig fået gang i shoppen. Det har været dyrt, men pengene værd!
og det er kæmpe forskel på at købe sig til SEO og Facebook reklamer, især hvis man ikke har 100% styr på det, det fandt jeg udad
Ellers er det bare at klø på og gøre opmærksom på sig selv, afprøve nye ideer mv :)
Lykke til herfra
Venlig hilsen
Henrik
Bliv gratis medlem