.... endnu engang over Way2web .... De tilbød mig for ca. 4 - 5 uger siden deres nye shopversion som jeg da takkede ja til, for den skulle jo være bedre og de ville ikke umiddelbart yde support til den gamle/nuværende længere. I den nye vil det være sådan, så hvis der findes en fejl og den bliver rettet sker det i alle kunders shops og ikke kun hos den som nævner den, smart nok. Nå men det vidste sig så at man altså faktisk skulle begynde forfra med at ligge ALT ind, for det kunne ikke oveflyttes. Heldigvis har de da lavet et midlertidigt domæne til den nye shopversion så den gamle/nuværede stadig kører, ellers ville man da miste samtlige kunder. Jeg indrømmer at jeg har sendt MANGE mails til dem, både med fejl, men også med spørgsmål til om noget kan lade sig gøre osv. Jeg forventer når jeg har betalt en pris for et år, at jeg så får den support jeg har brug for også selvom det drejer sig om at der skal styr på nogen ting så jeg kan få overflyttet til den nye shopversion (altså endeligt). Men det skal man ikke forvente hos w2w har jeg da endnu engang fundet ud af. Skrev og spurgte om der snart skete noget, for nu er jeg godt træt af det her ræs med der intet sker og jeg skal opdatere varelager f.eks. i den nye shopversion hver gang jeg sælger noget i den gamle/nuværende - det kan der meget let gå kludder i hvis man ikke holder hovedet koldt. Men nej, der beklages, men andre har mere brug for hjælp pt. Tak for kaffe siger jeg bare og har måtte skrive tilbage, at jeg ikke forstå det svar, for de har altid sagt at mails bliver taget i indkommet rækkefølge og da jeg skulle åbne startede jeg med en webshop hvor det ikke var muligt for mine kunder at betale med dankort, da w2w ikke kunne tage sig af hvornår deres kunder åbnede, men måtte tage det i indkommet rækkefølge. Er det at modsige sig selv lidt eller er det bare mig som overreagere fuldstændig fordi jeg i forvejen er godt træt af de lange svartider m.m.? Mange hilsner Githa |
Hej Githa
Det forekommer mig, at du tidligere har skrevet om dine oplevelser med det firma - og blev anbefalet at skifte firma. Mon ikke det er på tide? I den sidste ende er det nok billigere.