Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betalingsmetode - eksport

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere

Jeg har en kunde som oensker at betale et stoerre beloeb via en betalingsmetode der hedder T/T (eks. wire transfer) upfront payment before shipment. Jeg har forhoert mig lidt hos Nordea og Danske bank, men det er umiddelbart ikke noget de anvender. Nu befinder jeg mig selv i udlandet og ville hoere om der er nogen der har erfaringer med en saadan betalingsmetode, og i saa fald hvordan foregaar dette i praksis? Er der nogen risici for saelger i denne situation?

Mvh

Dets

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12932
Skrevet kl. 22:58

dets03ab:
Jeg har en kunde som oensker at betale et stoerre beloeb via en betalingsmetode der hedder T/T (eks. wire transfer) upfront payment before shipment. Jeg har forhoert mig lidt hos Nordea og Danske bank, men det er umiddelbart ikke noget de anvender.

Det lyder unægteligt som om at banken ikke ved hvad de snakker om. Betegnelsen T/T bruges tit i asiatiske lande,men det dækker over en ganske almindeligt SWIFT bankoverførsel .  Kontakt evt. bankens afdeling for udlandsoverførsler hvis du er i tvivl.

Du skal såment bare oplyse din banks SWIFT (BIC) kode samt dit konto nr. så kommer pengene helt automatisk ind på din konto.

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12932
Skrevet kl. 23:04

dets03ab:
Jeg har en kunde som oensker at betale et stoerre beloeb via en betalingsmetode der hedder T/T (eks. wire transfer) upfront payment before shipment. Jeg har forhoert mig lidt hos Nordea og Danske bank, men det er umiddelbart ikke noget de anvender.

Det lyder unægteligt som om at banken ikke ved hvad de snakker om. Betegnelsen T/T bruges tit i asiatiske lande,men det dækker over en ganske almindeligt SWIFT bankoverførsel .  Kontakt evt. bankens afdeling for udlandsoverførsler hvis du er i tvivl.

Du skal såment bare oplyse din banks SWIFT (BIC) kode samt dit konto nr. så kommer pengene helt automatisk ind på din konto.

Hilsen

Ravn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)