Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige bærbare PC''er

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
vedr mine kommentarer tidligere om Labtops.dk så glæder det mig at kunne sige at de har bragt det i orden og løst problemet tilfredsstillende så jeg kan anbefale labtops.dk

 

Med hensyn til bærebar computere har jeg lært en ting, den skal være bærebar !!! og den skal have lang batterie tid, jeg overvejer meget kræftigt at anskaffe mig en Sony VAIO de har cool design T-serien må siges at være bærebar den er lille ultraligt kumn 10.6 lcd men som bærebar er den perfekt.  desværre Kan den ikke købes i danmark, den kan købes i frankrig men det med fransk tastatur, som jeg ikke kan bruge til noget, men den kan købes i stansted airport ved London, til ca 10.000 kroner hos Dixon
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/16/2005 1:42:19 PM Forfatter: SørenJansen

Hej Alle


Det er dybt beklageligt at der har manglet software til den bærbar vi solgte for over 2 år siden. Det sidste jeg husker i sagen er at jeg bad min leverandør om at sende softwaren til kunden, og siden har jeg intet hørt, så jeg gik ud fra at det var i orden.


Selvfølgeligt har der været nogle sager tilbage i tiden (ofte meget gamle sager som ovenstående) hvor det ikke er gået som planlagt, men det er der vist ingen der kan sige sig fri for. Vi gør meget for at gøre vores kunder tilfredse, og på edbpriser kan man se at vi får meget gode karaktere, og vi er normalt kendt for at løse de problemer der dukker op. 


Mvh Søren Jansen, Laptops.dk


Hej Søren

Nu da alt er fint og i har vist jer fra jeres sædvanlige gode side, var det så ikke en ide at komme med et godt tilbud til brugerne af Amino debatten?
Det ville være et fint træk og det vil sikkert også kunne give jer lidt god forretning.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal hilse fra Søren fra www.laptops.dk og sige at han giver en gratis computertaske ved køb af en bærbar.  Bare husk at nævne Amino når du bestiller.

Dbh Martin
Side 3 ud af 3 (23 indlæg)