Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige bærbare PC''er

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Her køber jeg mine bærbare PC'er, de er hammer billige og servicen er super!
Og så er IBM jo kongen når der skal handles bærbare PC'er.


http://www.laptops.dk

Og nej, jeg får desværre ikke provision

Billig Laptop Computer

Dbh Martin
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig fornuftigt ud.


Mine sidste to bærbare har jeg købt hos hhv. Dell og Aldi.

Begge fungerer perfekt - og var "det bedste køb den dag"

 

Hans
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Bærbare computere og computere generelt, købes altså i AppleStore
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej der er du lidt forkert på den. I AppleStore køber man sin Ipod, men rigtige PC''er sælger de altså ikke


Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
>Og så er IBM jo kongen når der skal handles bærbare PC''er.

Helt enig. Deres thinkpad-modeller er super lækre og kan holde til det meste.

Det ændrer dog ikke på at PowerBook''s er kongen når der skal handles bærbare computere til desktop og workstation brug
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig, Oscar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er godt med jer metrosexuelle væsner.
Rigtige mænde lugter af dieselolie, sved, urin og de kører Volvo og bruger Thinkpads


Billig Laptop Computer
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
...og iPods tilsyneladende ;-)

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
>Ja det er godt med jer metrosexuelle væsner.
>Rigtige mænde lugter af dieselolie, sved, urin og de kører Volvo og bruger
>Thinkpads

Nej, det er bare noget de mænd, der har en elendig mekaniker, har bygget deres badeværelse selv fordi konen har set "home improvement" og som har så dårligt boldøje at de ikke kan ramme kummen, har fundet på for at sove bedre om natten.

Det er lidt lige som dem der hele tiden siger: "Det gælder ikke om at vinde, men bare om at være med i konkurrencen" . Den med Volvoen kan jeg dog ikke sætte en finger på

(Dog har jeg intet imod Thinkpads. De er som nævnt nogle fantastiske bæster på x86 platformen, bare synd deres foretrukne softwareplatform er så djævlens uproduktiv i mange henseender. Man kunne selvfølgelig smide en Linux distribution på, for at udnytte deres potentiale fornuftigt, men det giver mig så ikke adgang til Quicksilver, Spotlight, Adium X, Smartfolders, Addressbook, Automator iPhoto, m.v.)

/My 2 £-cents
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
...og giver heller ikke adgang til iTunes Music Store, som er åbnet i dag i Danmark. Og mig bekendt heller ikke til virus. Jeg har endnu ikke hørt om nogen virus til Mac.

Men inden der går hellig krig imellem Mac og pc, så har jeg også set tallene for hvor mange, der bruger Mac kontra pc. Så jeg er godt klar over, at viden om Mac er temmelig lille. For mange er det dyrt i forhold til almindelige pc''er og den kombination (lille viden og høj pris) stopper mange fra at købe en Mac.

Som iværksætter kan det være fristende, at købe en pc -fordi man kan finde en del billige/gratis programmer/software rundt omkring på nettet. Spørgsmålet er bare, om det kan betale sig i længden. De penge, som du sparer, kan blive dyre - når du skal sloges med virus og dårlig software. De samme programmer findes til Mac og er man hel vild i varmen, så kan man jo installere virtuel pc på sin Mac og få en total pc-platform på maskinen og bruge de pc-programmer, spil og software som man har. Så er verden som du kender den - blot på din Mac istedet ;-)

Jeg arbejder på begge platforme, for jeg er ikke mere blind end at jeg kan se resten af verden piske afsted på pc''erne - men hjertet ligger hos Mac (hvis nogen skulle være i tvivl ;-). Og jeg er ved at lægge hele forretningen over på Mac''en, fordi det fungerer for mig.

Overvej hvad du skal bruge din bærbare til, hvor meget tid du vil bruge på at fedte med installeringer, opdateringer og virus - også over længere tid. Skal du skrive et brev i nu og nær eller skal du dagligt bruge timer foran maskinen? Skal du holde præsentationer ved hjælp af den bærbare eller er det mest til hygge og liiiige et kig på regnskaberne i et online-regnskab? Er det et sted du vil/kan spare eller er maskinen det vigtigste redskab du har?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)