Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en som kan anbefale en fornuftig GPS i den billige ende ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal indeholde kort over DK + Europa (evt. europa som tilkøb)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg har altid brugt Garmin og er meget tilfreds med både nøjagtighed og hurtighed.

Du vil måske gerne have anbefalet en speciel model? Det synes jeg er meget afhængig af dit behov. Vil du kun bruge den i bilen, eller tage den med dig så du kan finde vej til fods? osv osv

De fås jo med utallige funktioner, men mærket Garmin har jeg kun positive erfaringer

 

WeekendhilsenerSmile

Sanne

 

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm

Min far har en TomTom model. Den er jeg ikke "så gode venner med"....Wink måske fordi jeg har vænnet mig til "talemåden" på min Garmin. Med talemåde mener jeg hvordan der forklares når jeg kommer til et sted jeg skal dreje osv osv. Nøjagtigheden ved ankomst synes jeg også er væsentlig mere nøjagtig end når jeg har lånt min fars.... men erfaringerne er sikkert vidt forskellige.

Jeg syens ihvertfald det klart har været det bedste for mig med en model der kan rumme alle de lande jeg har brug for på en gang.

 Hyg og hejsa

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

p.s

Hov forresten, husk også at checke at kortene på de lande du skal bruge indeholder alle veje -også de små.

Vi har hele europa i vores, men f.eks Spanien er der kun indlagt hovedvejene. I princippet er det nemt at køre til Spanien, men det er svært når du skal finde den nøjagtige adresse. For mig er det der GPsén før en forskelSmile

hej hej

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte en Garmin 360 før sommerferien. Den har kort over Europa og har fungeret upåklageligt. Den kan også fås med antenne til trafikmeldinger - med i prisen hvis du er heldig :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)