Tak for det.. |
Tillykke med ham
Tak for det.. |
Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.
Hej Christian Har selv en søn på 4 måneder, så jeg kender følelsen. Mange af mine kollegaer har tit sagt "få dig nogle børn" når jeg arbejdede sent, svarede på mails om natten og ellers var arbejdsnarkoman. Jeg kunne ikke forestille mig at det skulle ændre sig så meget. Arbejder stadig på de mest mærkelige tidspunkter. Men nu kører jeg hjem fra arbejde i god tid, bare for at være sammen med ham inden han skal i seng. Og går der en dag hvor jeg ikke når at være sammen med ham, så er det ikke en god dag |
Tillykke Super knægt.. husk og nyd ham før arbejdet tager over Det glemmer man tit som iværksætter.. Far far , ja jeg skal lige og lige og så skal de konfimeres |
Stort tillykke med det! Kan ikke helt sætte mig ind i følelsen, men det må være for sejt Der går nok lige en del år inden jeg finder ud af hvordan det er |
Tak for al den respons.. Netop overstået den første weekend med familie besøg. Puha det er noget af en omvæltning at få minimeret sin søvn mængde fra 7-8 timer dagligt, til max 3 timer. Alting bliver fuldstændig ændret når man får en lille, jeg står tidligere op bare for lige at være lidt ekstra sammen med ham, hvor jeg normalt ville sove så længe som muligt. Og så lige et dug frisk billede fra igår.. |
Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.
Stort tillykke herfra.. blev selv far for godt 1 år siden... skal love for at det vender lidt op og ned på det hele :) |
Stort tillykke. Det må være en kæmpe oplevelse at blive far. Mvh Morten www.IndustriBasen.dk Lastbiler,varevogne, gaffeltrucks og meget andet Danmarks online industri markedplads |
Også et stort tillykke fra det østjyske! "den dejligst knægt på 4450g og 52 cm". Flotte tal til en kommende stråtækker! Og så er han ovenokøbet skorpion! Meld dig hos mig om 18 år! Klaus |