Det kunne jeg også godt tænke mig at høre, "ACS". Din aggressive måde at skrive på herinde er utrolig antipatisk. Og når du oven i købet er anonym er du indtil videre bare en narrehat. Jeg siger ikke, at du ikke har ret i alt du skriver, men du gør det på en usympatisk måde. Det danske arbejdsmarked skriger efter arme og ben, og det pirrer mig at der skal gå så meget fagforening i det. Folk skal sgu ikke snydes, uanset om de er polakker, tyskere eller svenskere. Men hvis de får og accepterer en mindsteløn bliver de vel ikke snydt? De er vel også selv ansvarlige for at undersøge de danske vilkår og regler m.v. Man må jo desuden lønne folk efter deres kvalifikationer, og ikke skele til at håndværkere lige i øjeblikket kan vride skyhøje lønninger ud af arbejdsgivere (og deres kunder), netop på grund af den rekord lave ledighed vi er inde i lige nu. De skummer satanedme fløden i disse dage, og jeg tør slet ikke tænke på alle de sorte penge der OGSÅ bliver tjent. Så mon ikke de LIGE akkurat kan tjene til en pose spagetti og betale varmeregningen...Men det er en anden snak. /Jacob |