Hej Aminoer Så vi igen klar til at præsentere månedens outfit. Hver måned finder vi et nyt sæt tøj, hvor du ved køb af hele sættet kan spare op til 25 % rabat ! November månedens sæt ser således ud: Vejl. pris: 2711,00 DKK Køb hele sættet: 2225,00 DKK Klik ind på www.trendlovers.dk og se meget mere. |
Hej Rasmus
Nu har je set 2 af jeres tilbud, og nu bliver jeg altså nødt til lige at spørge dig. Virker det for Jer at sælge disse pakker? Sælger de godt?
Årsagen til at jeg spørger er at jeg personligt godt lide de butikker der sælger tøj som sæt. Man får et sæt - som regel bukser & t-shirt/bluse til en god pris. Men jeg bliver på ingen måde inspireret af jeres tilbud, og det er af flere årsager:
1) Ikke noget at vælge imellem. I har 1 slag skjorte/ bluse, én type bukser, én slags halskæde. Hvad nu hvis jeg godt kan lide skoene, bukserne, bluesen og halskæden, men ikke bryder mig om bæltet? Det ville være rart med i hvert fald 2 valgmuligheder.
2) Det er sjældent at jeg ser en butik der kan sætte et helt sæt sammen med så mange enkeltdele som jer, hvor jeg rent faktisk kan lide det hele!! Bryder jeg mig fx ikke om skoene, så er tilbudet jo værdiløst for mig.
3) Jeg køber meget meget meget sjældent tøj for 2000+ pr gang. Og hvis jeg gør, så er det fordi jeg fx har brug for mere end 1 par bukser etc. Der er simpelthen ikke plads i mit budget.
Jeg synes ideen om at sælge tøj i sæt er interessant fra både sælger og købers synsvinkel. Sælger genererer mersalg, og kunden får tøjet billigere. Men jeg synes I går alt alt for vidt. Det er ikke alle der bruger halskæder, eller er interesseret i bælter etc. I bør holde jer til 2-3 ting max! Men det er jo blot min holdning. Jeg håber selvfølgelig at virkeligheden viser at jeg tager fejl, og at I sælger spandevis af jeres sæt :)
Hilsen Morten