Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modetøj - Novembers Outfit

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så vi igen klar til at præsentere månedens outfit.

Hver måned finder vi et nyt sæt tøj, hvor du ved køb af hele sættet kan spare op til 25 % rabat !

November månedens sæt ser således ud:

Vejl. pris: 2711,00 DKK

Køb hele sættet: 2225,00 DKK

Klik ind på www.trendlovers.dk og se meget mere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:06

Hej Rasmus

Nu har je set 2 af jeres tilbud, og nu bliver jeg altså nødt til lige at spørge dig. Virker det for Jer at sælge disse pakker? Sælger de godt?

Årsagen til at jeg spørger er at jeg personligt godt lide de butikker der sælger tøj som sæt. Man får et sæt - som regel bukser & t-shirt/bluse til en god pris. Men jeg bliver på ingen måde inspireret af jeres tilbud, og det er af flere årsager:

1) Ikke noget at vælge imellem. I har 1 slag skjorte/ bluse, én type bukser, én slags halskæde. Hvad nu hvis jeg godt kan lide skoene, bukserne, bluesen og halskæden, men ikke bryder mig om bæltet? Det ville være rart med i hvert fald 2 valgmuligheder.

2) Det er sjældent at jeg ser en butik der kan sætte et helt sæt sammen med så mange enkeltdele som jer, hvor jeg rent faktisk kan lide det hele!! Bryder jeg mig fx ikke om skoene, så er tilbudet jo værdiløst for mig.

3) Jeg køber meget meget meget sjældent tøj for 2000+ pr gang. Og hvis jeg gør, så er det fordi jeg fx har brug for mere end 1 par bukser etc. Der er simpelthen ikke plads i mit budget.

Jeg synes ideen om at sælge tøj i sæt er interessant fra både sælger og købers synsvinkel. Sælger genererer mersalg, og kunden får tøjet billigere. Men jeg synes I går alt alt for vidt. Det er ikke alle der bruger halskæder, eller er interesseret i bælter etc. I bør holde jer til 2-3 ting max! Men det er jo blot min holdning. Jeg håber selvfølgelig at virkeligheden viser at jeg tager fejl, og at I sælger spandevis af jeres sæt :)

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 14:37

Lige for at køre videre med dit indspark Morten, som jeg faktisk er meget enig med dig i.

Jeg synes selv at det er kanon med disse tøjsæt, og jeg ved jeg ikke er den eneste. Det er ikke alle der er lige gode til at vælge tøj der passer sammen. Så det er en rigtig fed ide.

Men jeg er også enig i, at tilbudet som det står nu, simpelthen ikke er fleksibelt nok.

Hvis nu man i stedet fik mulighed for at skifte lidt rundt. Så du tog 2 bælter, 2 par bukser osv. Så har man en boks som man så kan redigere i, så finder man det rigtige look, og køber.

Det tror jeg helt sikkert ville være en sellert Smile

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:28

Hej Venner

Tusinde tak for jeres feedback på vores sæt.

Jeg kan sagtens følge dig Morten, men indrømmet så er konceptet ikke tænkt som en "bestseller"

Vi ønsker nærmere at give inspiration og vise en ny måde, hvordan tøjet kan sammensættes.

Vi vil allerede ved starten af næste uge diskutere hvorvidt vi bør "reducere" antallet af salgsbare objekter på vores sæt, og samtidig sælge et sæt hvor der er mere at vælge imellem.

I hvertfald tusinde tak for feedback'en, uden den kunne vi ikke forbedre os :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)