Hej Amino Er der nogen der kender til Gapbuster? Det lyder næsten for godt til at være sandt at man kan tjene, en lille skilling ved at shoppe. Er der noget man skal være på vagt overfor? Jeg er altid på udkig efter at lave en ekstra mønt, men ekstra jobbene hænger ikke lige frem på træerne. Det var tider dengang man kunne lave lidt mønt på at pakke kuverter for firmaer eller andet forfaldent arbejde. Mine weekender er lange og lysten at tjene lidt ekstra er stor. |
Kender ikke lige Gapbuster, men har tidligere været tilmeldt noget lignende flere andre steder. Jeg tænkte lige som dig, at jeg havde massere af tid og det da var en god idé.
Desværre er de mønter du kan tjene på det VIRKELIG små.....som i helt horrible. Det var ofte noget med, at du alt i alt kunne komme op på, at have brugt 5-7 timer, og for det fik du så et gavekort på 50,- til H&M eller sådan noget i den stil.
Jeg afmeldte mig hurtigt igen. Selvom at jeg havde massere af tid på daværende tidspunkt, var min tid bare mere værd end det.
Natasha