Kære Amino´er! Jeg er ved at undersøge og lære mig lidt om Pay Per Click reklamer og Adsense, men har nogle spørgsmål som jeg håber i kan være med til at svare på :) Så jeg prøver at kaste mig ud i det: Inde på www.ppcwatch.dk kan man se en fin oversigt over hvor meget det koster at få en adword annonce inde på google.dk men hvis jeg nu laver en hjemmeside om emnet der giver, lad os sige 10 kr per klik, og får adsense på denne side. hvor meget vil jeg så få per klik på min side? og er der en generel fingerregl for hvor meget Google napper af at være mellemmanden? Og andet spørgsmål: Hvis jeg har en hjemmeside omkring et givent emne som jeg gerne vil købe mig noget traffik til ved hjælp af google eller andre udbydere. Vil jeg så godt kunne betale, ja lad os bare sige måske 0,25 kr per klik til min side om et samme emne som det der kostede op til 10 kr at gøre på google.dk? Håber i kan give nogle informative svar som i jo altid plejer :-) På forhånd tak - Simon Zeeberg |
Ved ikke om jeg kan slette den.. så opper den lige hvis i skulle have misset den :)