|
Siden Du linker til virker fint her.
Øverst på siden står der dog: "Der opstod en fejl
Der opstod en fejl under godkendelsen. Tilmeldingen er allerede registreret."
|
Siden Du linker til virker fint her. Øverst på siden står der dog: "Der opstod en fejl Der opstod en fejl under godkendelsen. Tilmeldingen er allerede registreret." |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Uha, det lyder da ikke videre heldigt, specielt da vi nu er leverandører af systemet. ;) Du siger du får en 404? Hvilken browser bruger du? |
Hmm. Må nok vente til næste nyhedsbrev udkommer og se om jeg får det (hvis jeg gør det, får jeg det vist 3-4 gange Skal måske også lige prøve at slå fejlhåndtering fra i browseren. Bruger/brugte du egentlig IE? Jeg bruger selv Firefox (kan være at det ikke er opdateret hertil). |
Send mig din e-mail-adresse, gerne via PB, så undersøger jeg om du er registreret i databasen. :) |
Har nu prøvet Firefox/2.0.0.8 og IE 7.0.5713.30. Har det noget at sige at alle de e-mailadresser jeg prøver fra bliver re-directet til min firmamail og jeg åbner linket derfra? |
Jeg bruger Firefox/2.0.0.9 :) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hej TP Kan det passe at den side du bliver sendt til som ikke findes er http://www.thorborg.dk/amino-nyhedsbrev-tilmeldt.htm ?
Mvh Jacob |
Jeg har kontrolleret, og begge e-mail-adresser du har sendt via PB er tilmeldt.
Browserversionen bør ikke betyde noget - vi bruger alle Firefox i firmaet, og vi tester alt i IE6, IE7 og Safari. Nogen browsere viser dog "simple" fejlmeddelelser, så noget, der ligner en 404, kan godt være en anden fejl. Derfor spurgte jeg til browserversionen. Hvorvidt der er redirect til en anden e-mail-adresse er ligegyldigt, tilmeldingen bør alligevel virke. Jeg er tilbøjelig til at give Jacob Joensen ret, det er nok Thorborgs manglende side, der har skylden. |