Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmelding af nyhedsbrev virker ikke!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu prøvet fra flere maskiner og til forskellige e-mailadresser. Når man tilmelder sig nyhedsbrevet og får sendt bekræftelseslinket ud, kan man ikke komme ind på den angivne side (fejl 404). Sidste link jeg prøvede var:

http://amino.ebrev.info/da/GMTA47330bf23ae17

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:20

Siden Du linker til virker fint her.

Øverst på siden står der dog: "Der opstod en fejl

Der opstod en fejl under godkendelsen. Tilmeldingen er allerede registreret."

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:24

Uha, det lyder da ikke videre heldigt, specielt da vi nu er leverandører af systemet. ;) Du siger du får en 404? Hvilken browser bruger du?  

Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 14:24

Hmm. Må nok vente til næste nyhedsbrev udkommer og se om jeg får det (hvis jeg gør det, får jeg det vist 3-4 gange Smile). Men så er jeg da sikker på at jeg får det læst!

Skal måske også lige prøve at slå fejlhåndtering fra i browseren.

Bruger/brugte du egentlig IE? Jeg bruger selv Firefox (kan være at det ikke er opdateret hertil).  

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 14:26

Send mig din e-mail-adresse, gerne via PB, så undersøger jeg om du er registreret i databasen. :)  

Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 14:32

Har nu prøvet Firefox/2.0.0.8 og IE 7.0.5713.30. Har det noget at sige at alle de e-mailadresser jeg prøver fra bliver re-directet til min firmamail og jeg åbner linket derfra?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:35

TP:

Bruger/brugte du egentlig IE? Jeg bruger selv Firefox (kan være at det ikke er opdateret hertil).  

Jeg bruger Firefox/2.0.0.9 :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Moskva
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:17

TP:
Jeg har nu prøvet fra flere maskiner og til forskellige e-mailadresser. Når man tilmelder sig nyhedsbrevet og får sendt bekræftelseslinket ud, kan man ikke komme ind på den angivne side (fejl 404). Sidste link jeg prøvede var:

http://amino.ebrev.info/da/GMTA47330bf23ae17

Hej TP 

Kan det passe at den side du bliver sendt til som ikke findes er http://www.thorborg.dk/amino-nyhedsbrev-tilmeldt.htm ? 

Mvh Jacob 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 15:33

Jeg har kontrolleret, og begge e-mail-adresser du har sendt via PB er tilmeldt.

TP:

Har nu prøvet Firefox/2.0.0.8 og IE 7.0.5713.30. Har det noget at sige at alle de e-mailadresser jeg prøver fra bliver re-directet til min firmamail og jeg åbner linket derfra?

Browserversionen bør ikke betyde noget - vi bruger alle Firefox i firmaet, og vi tester alt i IE6, IE7 og Safari. Nogen browsere viser dog "simple" fejlmeddelelser, så noget, der ligner en 404, kan godt være en anden fejl. Derfor spurgte jeg til browserversionen.

Hvorvidt der er redirect til en anden e-mail-adresse er ligegyldigt, tilmeldingen bør alligevel virke. Jeg er tilbøjelig til at give Jacob Joensen ret, det er nok Thorborgs manglende side, der har skylden. 

Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 15:36

Helt i orden. Tak for alle jeres svar og den hurtige hjælp! Har sendt en PB til David og regner med at være tilmeldt nyhedsbrevet nu Email

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)