Prisen e-conomic, Dinero og andre tager, er helt sikkert ikke set i forhold til hvad data, eller transaktioner koster. Martin
|
Thorborg:
Jeg må erklære mig helt enig. Jeg er som sådan heller ikke utilfreds med, at de sætter prisen op (jo lidt måske ) da de er i deres gode ret til dette. Jeg konstaterer bare, at vores virksomhed slet ikke er en størrelse som afspejler det antal posteringer vi har, og dermed den pris som Economic vil have os til at betale. Vi sælger en masse små-ordrer og vi har rigtig mange indkøb af varer (typisk bestiller vi varer fra 3-4 leverandører hver dag), som giver rigtig mange bilag. Men i bund og grund er vi en lille kunde, som nu bliver skræmt væk af en fordobling af prisen.
Men det er fair nok at Economic gør som de gør - men jeg tror det kommer til, at klappe dem meget hårdt bagi idet der findes alternativer, som er meget billigere, og som med tiden vil være bedre/mere intuitive (Fx Dinero eller Billys Billing). Economic er helt håbløst åndssvagt lavet på mange punkter, men de har til gengæld rigtig mange funktioner. MEN nu hvor de bevidst lægger sig på en pris der er en hel del højere end fx. C5 Online, som formentlig er lige så komplet, så tror jeg det kommer til at koste for dem istedet. Især da mange af de andre programmer tilbyder forholdvis nem overflytning af regnskab fra Economic.
Jeg tror bare Economic skal til at vågne lidt op - på alle parametre - ellers bliver de overhalet med 120 i timen af alle de andre, der er billigere og meget mere nytænkende.
En ting jeg i hvert fald har lært af tidligere erfaringer er, at grådighed altid står for forfald. Det vil så vise sig om Economic er for grådige eller om markedet kan bære prisen, for så har de jo så bare ramt plet med deres priser. Jeg ved godt hvad jeg tror, når prisen er ca. 6 gange højere end fx. Dinero.
Martin du må jo klappe i hænderne over, at de nu skubber endnu flere kunder ud på markedet i armene på bl.a. dig?