Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic fordobler prisen - Nyt regnskabsprogram?

Side 2 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Prisen e-conomic, Dinero og andre tager, er helt sikkert ikke set i forhold til hvad data, eller transaktioner koster.
De er lavet ud fra hvad markedet kan bære og ikke en klap andet.

E-conomic er stærk presset af Dinero på de små kunder, derfor laver de en mindre og billigere pakke til dem og så sætter de prisen op for de større kunder, og det kan de gøre fordi det er dyrt og besværligt for dem at skifter leverandør

Og så er de købt af en kapitalfond og de har kun et i hovedet og det er at tjene mange penge hurtigt.
Og respekt for det forøvrigt!

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 14:07

Thorborg:

Jeg må erklære mig helt enig. Jeg er som sådan heller ikke utilfreds med, at de sætter prisen op (jo lidt måske Wink) da de er i deres gode ret til dette. Jeg konstaterer bare, at vores virksomhed slet ikke er en størrelse som afspejler det antal posteringer vi har, og dermed den pris som Economic vil have os til at betale. Vi sælger en masse små-ordrer og vi har rigtig mange indkøb af varer (typisk bestiller vi varer fra 3-4 leverandører hver dag), som giver rigtig mange bilag. Men i bund og grund er vi en lille kunde, som nu bliver skræmt væk af en fordobling af prisen.

Men det er fair nok at Economic gør som de gør - men jeg tror det kommer til, at klappe dem meget hårdt bagi idet der findes alternativer, som er meget billigere, og som med tiden vil være bedre/mere intuitive (Fx Dinero eller Billys Billing). Economic er helt håbløst åndssvagt lavet på mange punkter, men de har til gengæld rigtig mange funktioner. MEN nu hvor de bevidst lægger sig på en pris der er en hel del højere end fx. C5 Online, som formentlig er lige så komplet, så tror jeg det kommer til at koste for dem istedet. Især da mange af de andre programmer tilbyder forholdvis nem overflytning af regnskab fra Economic.

Jeg tror bare Economic skal til at vågne lidt op - på alle parametre - ellers bliver de overhalet med 120 i timen af alle de andre, der er billigere og meget mere nytænkende. 

En ting jeg i hvert fald har lært af tidligere erfaringer er, at grådighed altid står for forfald. Det vil så vise sig om Economic er for grådige eller om markedet kan bære prisen, for så har de jo så bare ramt plet med deres priser. Jeg ved godt hvad jeg tror, når prisen er ca. 6 gange højere end fx. Dinero.

Martin du må jo klappe i hænderne over, at de nu skubber endnu flere kunder ud på markedet i armene på bl.a. dig? Wink

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:23

Hej Martin Thorborg

Det er rigtigt, at vi ændrer vores priser for at tilpasse os markedet. Der er sket meget på de 13 år, hvor vi har kørt med 2 abonnementstyper og vi synes ikke længere, at vi kan dække bredden på vores kundegruppe med de to løsninger. Vores priser trænger helt enkelt til fornyelse.

Ved at ændre vores prisstruktur, kan vi favne bredere – fra de helt små virksomheder, der kun bruger de mest basale funktioner til de større virksomheder med mange brugere, posteringer m.m. Det har længe været planen, at vi skulle ændre vores prisstruktur, så den stemmer overens med den udvikling vi ser på markedet. 

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:31

Det er jo en kold beregning der er lavet, hvor man regner på hvor meget man kan sætte prisen op, og hvor mange der så vil forsvinde. Det man ender på, er det der giver den største profit og der vil helt sikkert være mange som jer, der føler der bliver for dyrt i forhold til det de får.
Men hvis de fleste bliver og betaler dobbelt op, så er det en super god forretning og det tror jeg vil ske.

De bedste hilsner

Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 15:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er Dinero klar til at håndterer så mange nye kunder ??

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 3. Oct 14
Skrevet kl. 15:28

Det skulle meget gerne blive en god forretning, da vi med de nye priser kan nå ud til flere potentielle kunder og tilpasse regnskabsprogrammet til den enkelte kundes behov.

En af grundene til vores nye prisstruktur er, at vi gerne vil give kunderne mere værdi for deres penge. Så et dyrere abonnement giver mere værdi i form af moduler, funktioner m.m. Der går som sagt lidt tid, før det hele er klart til at gå live på vores website og i programmet, men vi er godt i gang med at informere allerede, så vi kan nå at få en dialog med alle vores kunder.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:31

Det kan du tro Bent.
Det er derfor der har været lidt stille i Dinero lejren. Vi har brugt nogle måneder på at opgradere hele systemet, for fortsat at være på forkant med udviklingen og vi klarer let de 100 nye brugere vi dagligt får.

Og 4 nye supportere er der ansat for at følge med, så det går stærkt :-)

Dbh Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 15:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Tanja Jeg har netop tjekket antal posteringer .... ca. 7000 årligt -det holder bare ikke med en fordobling af prisen. Jeg har været glad for E-conomic selv om jeg syntes det lå i den dyrere ende også set i forhold til hvad man har brug for. Jeg har tidligere kigget mod Dinero, men valgte det fra da man ikke ville åbne for webshop integration. Men med jeres nye priser kan jeg godt fortsætte med at bogføre webshoppen manuelt.

Jeg tror i skyder jer selv i foden med de nye priser.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 15:51

@Martin  Vi ses snart ;-)

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 3. Oct 14
Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Bent

Ud fra det du skriver der, ser det slet ikke ud til, at du skal betale det dobbelte, da du "kun" har 7.000 posteringer. Det vil blive muligt at tilkøbe posteringer, lige som man i dag gør med tillægsmoduler. Prisforskellen kommer som sagt til at afhænge af den enkelte kundes aftale/behov, så kunderne vil opleve forskellige prisfald eller prisstigninger - mange vil slet ikke opleve nogen prisforskel.

Jeg håber, at du vil fortsætte med at være glad bruger af e-conomic. Vi skal nok kontakte dig direkte ang. de nye priser og hvordan de kommer til at påvirke lige præcis dig.

Side 2 ud af 8 (77 indlæg)