Jeg har fået nummeret til hans samleverske af en sød Amino bruger, hun sagde han lige sad i møde men skrev mit nummer ned. Så han er i live...nu må vi se om han så også ringer tilbage til mig.
Kontakt den lokale hellsangels eller bandidos borg, de har typisk døgnåbent og yderst hjælpsomme når det gælder desperate kvinder.
Du kan eventuelt også vove dig ned til den lokale ghetto, og tale med drengene - de er også yderst hjælpsomme.
Sidst nævnte gør det nok billigst.... Husk at medbringe fulde navn og andre detaljer på din revisor som kan gøre det lettere for spejderne at opsporer ham...
AllRoundMan: Hvad prøver du at opnå, ved dit så "sjove" indlæg. Du bagataliserer et kæmpe svigt, fra noget af det som bør være en stærk samarbejdspartner. Jeg ser virkeligt ikke, nødvendigheden i at være nedladende ironisk.
Hvordan bagataliserer jeg??? - Og hvorfor mener du at jeg er nedladende??
Nu ikke så munter... smil... det er snart jul
Det kan trådstarter ikke bruge til noget. Hvis regnskabet ikke bliver indleveret så kan hendes virksomhed blive lukket så selvom du forsøger at være sjov så er det altså en rimlig seriøs situation.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
AllRoundMan: Hvad prøver du at opnå, ved dit så "sjove" indlæg....
Hvordan bagataliserer jeg??? - Og hvorfor mener du at jeg er nedladende??
Nu ikke så munter... smil... det er snart jul
Som du måske fornemmer på fordelingen af hhv. "gode"/"dårlige" stjerner, rammer du ved siden af med dit indlæg. Jeg fejrer desuden ikke nævneværdigt jul, så at bruge det som argument duer heller ikke.