Hjælp: Hvilken video kan du bedst lide - A eller B?
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Hej venner,
Jeg er løbet ind i et problem som jeg (umiddelbart) ikke kan splitteste mig ud af.
Jeg har lavet 2 video-setups, men kan ikke finde ud af hvilket et der er fedest.
Derfor har jeg brug for din hjælp i MAX 2 min til at se nedenstående video:
PS: Jeg ved godt at lyssætningen er bedre i video B ift. video A, så hvis du kan se bort fra lyssætningen vil jeg være glad.
På forhånd tusinde tak – Tue
Svar
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber .
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
uffehs
Skrevet
22-11-2014 kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Tilmeldt 14. May 13
BobMarley
Skrevet
22-11-2014 kl. 12:50
Svar
Jeg vil også sige A er fedest...
Dog synes jeg ved første øjekast, at det ligner du lige har hakket et løg, i forhold til B :-D
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 25. Jul 14
Jeg er mest til A - det ser bare bedre ud efter min mening.
Svar
Fra Taastrup
Tilmeldt 24. Sep 10
Jan Nielsen
Skrevet
22-11-2014 kl. 13:13
Svar
Svar
Tilmeldt 17. Nov 14
SokkePusher
Skrevet
22-11-2014 kl. 13:17
Svar
Svar
Tilmeldt 6. Oct 12
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Hej Tue.
Helt klar A.
Skærmen i baggrunden kan ses, det giver lidt mere liv i videoen samt at du kan sætte en reklame på som andre kan se. (Selv om det er slørret.)
Da baggrunden er slørret, så kommer du meget mere ind i billedet, det hele handler om dig!
En negativ ting er at du ser ud som om du har en allergisk reaktion, dine øjne er en smule røde og våde. :)
Hav en god weekend.
Svar
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Fedt, mange tak for alle svarene.
Jeg har lige ligget syg i en uge (feber og andet skidt), hvilket - forhåbentligt - er forklaringen på de røde øjne :) Video B er optaget for et par måneder siden.
Igen, tak for alle de gode svar. Amino Rocks!
god weekend, Tue
Svar
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber .