Hej Glokal Den procedure du beskriver med præsentationsbrev efterfulgt af telefonopkald og dernæst en demostration er lige det jeg havde i tankerne. Jeg har allerede tre demo-kufferter til at præsentere systemet med. Jeg har lavet tre præsentationer som har givet ét salg - jeg tror at det er vigtigt med præsentationen fordi den kan sætte tankerne igang hos potentielle kunder om de muligheder der er i produktet. Jeg har selv lavet et salgsbrev samt fået trykt en brochure, hvad vil det koste at lave et review af dette. Skal jeg have flere breve afhængig af målgruppen? Hilsen Janus J |
Hej Janus,
jeg er enig med de tidligere indlæg herinde, en god Direct Mail, samt opfølgning på telefon, rigtig fint, MEN jeg mener også, at du bør have en rigtig god hjemmeside, hvor man kan få uddybet, nøjagtig hvad man kan forvente af dit produkt.
Sørg for, at markedsføre din hjemmeside på alt materiale og omtal evt. hjemmesiden i sætninger i din direct mail kampagne, f.eks. "bla bla bla bla, bla bla bla se mere på 'minhjemmeside.dk' bla bla bla". Ja undskyld mig alle mine blaér, men jeg kender ikke til dit produkt
Iøvrigt, vil jeg forslå dig, at installere dit produkt til prøve - i en given prøvetidsperiode, hvis man kan det - hos et par potetielle kunder og lade dem se, hvor godt det er, for herefter at bruge disse kunder som refencer.
vh
WebRebellen