Hej Alle Aminoer Jeg vil gerne høre jeres mening om, hvordan jeg bedst får markedsført et internet baseret system til styring, overvågning og dataopsamling. Jeg mener selv at der er utallige steder hvor systemet kan benyttes, som f.eks. ubemandede pumpestationer, vandværker, tank- og silo overvågning. I korte træk fungere systemet ved at der monteres en "boks" med et antal ind- og udgange samt diverse kommunikationsporte på den installation som ønskes overvåget. Via internettet eller SMSér kan brugeren så se/få aktuelle status meddelser og alarmer fra anlægget. Jeg har selv tænkt at markedsfører det ved hjælp af et salgsbrev som jeg vil sende til potentielle kunder. Er der nogle der har erfaring med denne form for markedsføring, hvad kan jeg forvente af sådan en kampange?? Eller skal det gribes an på en helt anden måde? Jeg ser frem til jeres respons
Mange hilsner Janus J Indehaver af: Electromec Engineering & Service samt Electromec Field IT
|
Salgsbreve bilagt datablade eller brochurer er fint.... men de skal følges op telefonisk. Jeg sidder lige og tænker på, at et oplagt marked må være landmændene - de har tonsvis af udstyr, der er elektronisk overvåget. Skriv til landboforeningerne, maskinfabrikanterne osv.
Kh Anna Marie