Ok, ærlig snak: Det er da meget sjovt at se på 1, måske 2 gange ... men man gider da ikke se hele den køre, når man skal ind på sitet og shoppe altså. Ja, det bliver spredt rundt til utroligt mange mennesker, måske giver det endda noget hype for virksomheden, men jeg ved såmænd ikke hvor længe den ville ride på dén bølge. |
NicosiaLonghi.com:Det er jo nok mest teknik-folk, som syns det er fascinerende de første par gange, og så bliver det måske et belastende moment.
Jeg tror ærlig talt ikke det er meningen du skal besøge den flere gange - for der er ikke mere i det end det du ser - det er bare en flashfilm ingen shopløsning.
Som jeg ser det er det et stykke viral markedsføring Hema.nl har lavet, og i bedste fald er det med til at brande deres navn.
Derudover tror jeg du tager fejl med at det mest er teknik folk der vil synes den er sjov. De folk jeg har sendt den videre til har synes den var rigtig sjov, og de er bestemt ikke teknikfolk tværtimod. Men det kan naturligvis bare være min omgangskreds der er lidt underlig ligesom mig :)