Jeg har nu endelig fundet lokaler til min sensuelle danseskole. Faktisk har jeg fået lidt for meget plads, og leder derfor efter de hel rigtige til at flytte ind sammen med mig.
Bygningen ligger i Valby, 400 meter fra Ellebjergs station, og 18’eren køre lige til døren. Tæt på motorvej og gode (og gratis) parkeringsmuligheder.
Som sagt er der tale om en danseskole, hvor man kan gå til alt den slags dans man ikke lige finder på de øvrige danseskoler, så som erotisk dans, stangdans, strip osv osv… “huset” skal endvidere bruges til foredrag, workshops og sjove events omhandlende krop, kvinde, coaching, parforhold, sex, sexologi osv osv.
SÅ arbejder du inden for denne verden og mangler du et sted at “bo” og har du lyst til at dele gang, toilet og køkken med folk der gerne vil spare, bruge og hjælpe de mennesker der ellers er i huset, så kontakt mig på mail : tt@reach-out.dk eller telefon 40 742921
Jeg har 3 kontorer til udlejning. De små på ca. 14 kvm. kommer til at koste ca. 2500 og det lidt større på 19 kommer til at koste ca. 3500 om måneden.