Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

proff hjemmeside til vikarbureau

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg dybt overvejer at starte et vikarbureau op, vil jeg blot høre om der er en dygtig én herinde der kan lave en billig og flot poreffessionel hjemmeside til mig samt logo?

Derudover vil jeg høre om nogle kender til vikarbureauer?altså skal ejg skabe kontakt til forsikringssevlshaber, fagforeninger mm.?Hvad nu hvis der sker min vikar noget ude på laget?er det så mit ansvar hvsi jeg?hvad gør jeg så for at få dækket ansvret så det IKKe er min SKYLD hvis der sker medarbejderen noget ?

Puha .....Tror I det er en umuli opgave at opstarte et vikar bureau?ideer til hvad man kan gøre for at være bedre end alle andre bureauer?

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 23:08

Jeg vil mene jeg har en del ideer til opstart af vikarbureau  Stick out tongue

Mht forsikringsspørgsmålet kommer det an på hvilken branche dit vikarbureau skal servicere, så er ikke lige så nemt at svare på. Og igen alt efter hvilken branche du vil beskæftige dig indenfor, så er der jo stort set altid nogle du med fordel kan lave en overenskomst med..

Fortæl gerne lidt mere konkret om hvad du har i tankerne, og måske lid mere specifikt hvad for spørgsmål som nager dig mest for tiden, så vil jeg gerne svare dig på alt jeg kan.

Mvh

JacobN

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 23:10

Kan da lige tilføje at det i langt de fleste tilfælde er sådan at din vikar er dækket af arbejdsstedets forsikring, så sker der vikaren noget, så er det kundens forsikring som dækker. Det samme er gældende hvis kunden laver materielle skader. (igen er der nogle afvigelser alt efter branche)

Fra Dublin
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:37

Hej.

Vi er 2 Dygtige Webdesigner. Som meget gerne vil lave en Prof. Hjemmeside til dig.

Og et logo.

Vi kan starte med at give dig nogle udkast?

eller måske har du selv noget i tankerne.

Hvis det har din interesse så skriv til mig på

Victorreyheitmann86@hotmail.com

Med Venlig Hilsen

Victor Reyes

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 00:48

Hej,

Såfremt du ikke finder friske aminoer til jobbet... Så skal du i hvert fald også være velkommen til at smide dit opslag på www.projektopslag.dk ... Vi har en masse dygtige folk der besøger sitet - bl.a. inden for multimedie, web og kommunikation.

Held og lykke med projektet .... :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 07:24

MissD:

Da jeg dybt overvejer at starte et vikarbureau op, vil jeg blot høre om der er en dygtig én herinde der kan lave en billig og flot poreffessionel hjemmeside til mig samt logo?

Jeg vil da meget gerne give dig et tilbud på din hjemmeside. Jeg har skrevet en mail til dig.

Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:03

grafield vil meget gerne være behjælpelige med en hjemmeside..

du er velkommen til at kontakte mig på sussie@grafield.dk el. Tel : 26 33 67 62 se mere på www.grafield.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 09:12

Hej.

JEg har lavet vikarfirmaet www.vikarnu.dk , som jeg hurtigt kan lave til dog også for 1250kr.

Se mit CV på www.granholm.dk 

vh

stefan 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:55

Jeg vil gerne levere en hjemmeside til dig - men ikke i tolvhundredekronersklassen.

Logo kan vi også finde ud af – se mit eget logo nederst.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 14:14

RSK:

Jeg vil gerne levere en hjemmeside til dig - men ikke i tolvhundredekronersklassen.

Det samlede budget ligger vist under 1200 kr - bare lige til orienteringZip it!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)