Hej Aminos, Er der nogle der ca ved hvad det koster at lave en poker side tilsvarende scandicbookmakers.com? Mvh |
Hej,
Det gør jeg ikke,
Men vil rigtig gerne være med til at starte sådan en site op. :D
Hej, Det gør jeg ikke, Men vil rigtig gerne være med til at starte sådan en site op. :D |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
|
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Hej "MDTT" Et forsigtigt bud vil nok være 10.000.000 kr. for selve poker delen. Først skal der findes en software leverandør, så skal der være styr på licens, reklame osv. osv. Der er virkelig tusindevis af ting der spiller ind ! 10.000.000 kr. kan sikkert heller ikke gøre det, men er bestemt ikke ekspert. Held og lykke |
Har set et system til salg for under 50.000 hvis jeg husker ret på qxl.dk på et tidspunkt. Men Rasmus, de skal jo kun have systemet og så noget omtale og markedsføring - det kan snildt klares for under dit budget. |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Hey Nick, Ved du eller om der er nogle steder man kan køber disse systemer du taler om? Mvh |
Du må jo bare kontakte et IT-firma - du skal jo huske det skal være et stykke software, du skal bruge til brugerne - hvis de så kan hjælpe dig med den online del også, vil det jo være et ekstra kryds til dem. Men nej, desværre, kender jeg ikke nogen som lige kan/har udvikle et sådant system. Men lur mig om ikke der er nogen her på amino, der kan den slags |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Tror nu snilt at man kan regne med et budget på 10 mio. Der skal også være en pulje til at dække eventuelle fejl der opstår - hvis I har set/læst nyheder i dag vil i vide at Danske Spil i morges solges online skrabelodder hvor der var gevinst på næsten alle sammen. De nåede at sælge 10.000 inden fejlen blev opdaget - lav selv hovedregningen; det er dyrt. Dertil skal I tænke på at det sikkert ikke længere er nok bare at have bedre odds end Danske Spil, det er der nok konkurrenter som allerede har gjort. Hvis I vil lave noget succesfuld skal I nok tænke i helt nye baner, som fx pkr.com har gjort det. Ud over at sådanne ideer ikke falder ned fra himlen og de næppe er billige at udvikle, så skal der brugertestes, brugertestes, brugertestes og tilrettes/omprogrammeres. Intet af det kan laves af en middelmådig programmør. I skal have fat i superprogrammører med mange års erfaring og/eller reel uddannelse/videreuddannelse. Når vi ser bort fra at de ikke er lige til at finde den slags folk (leder selv med jævne mellemrum efter dem), så ved de godt hvad de skal tage i timen. Blot mine fem cents, håber I tager det konstruktivt :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hej, Jeg kan godt forstå at det kan virke attraktivt at forsøge lykken på et område som poker. Man hører tit om hvor meget de store pokersites som PartyPoker og lignende tjener. Der er allerede blevet pointeret flere problemer, så det vil jeg selvfølgelig ikke gentage. Tidligere har jeg spillet meget poker, og faktisk kunne have det som mit eneste studiejob ved siden af at jeg læste. Jeg spillede både live i Danmarks Poker Forbund men mest på nettet. Jeg havde tre sites jeg spillede på alt efter hvilket tidspunkt på døgnet. Simpelthen fordi jeg efterhånden fik kortlagt hvornår de urutinerede ('fiskene') spillede, som var dem man skulle leve af. Én ting gik igen for de tre sites. De var store og havde rigtig mange brugere online hele tiden - ofte 20-50.000 af gangen. Simpelthen fordi man ikke gider at spille på et site hvor der ikke er nok spillere til at man kan selektere og vælge 'fiskene' som per definition laver flere fejl. For at blive så veletableret og få en så massiv brugerskare skal der bruges oceaner af kroner på markedsføring og stadig vil det være svært. Mit råd, som I så kan tage for hvad det er værd, er at finde et andet område at etablere jer inden for. Der findes så mange muligheder og områder, der har brug for at blive udfordret af unge og dynamiske kræfter. Mange hilsner og god vind med de fremtidige projekter! // Mads |
Hej Nick Hehe jamen hvis bare det var så let, så jeg sikker på der var mange flere spillere på markedet. Nu efterspørges der specifikt efter "Scandicbookmakers" poker del. De kører på "ongame" netværket, og en licens der koster vel minimum 125.000$ Du kan heller ikke bare bo i Danmark, men skal have spille tilladelse på Malta etc. Gad godt se det stykke software solgt for under 50k - Din logik må da fortælle det ikke kan fungere ! 10.000.000 er i virkeligheden meget lavt sat. Det sjovt der er så mange der har en opfattelse af, at det er så ligetil.
Held og lykke skal der til, men nægter at tro en sund poker forretning kan køres under overstående budget. |