Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er 10 år bagud (Feedback)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.. :)

Hvad syntes i om de 3 kategorier i oversigten... jeg tænker i forhold til præsentation af de forskellige hjemmesider? For store billeder ?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vil være skide lækkert hvis man kun se alle sammen på en gang ved at et klik,

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper.

Tænker du på samtlige tilmeldte links på en gang i en oversigt? 

Jeg tænker at den bliver tung af indlæse når først der er flere tusinde links tilmeldt.

Har fået over 100 tilmeldinger bare idag :)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WEBoptimist.dk:

Hej Jesper.

Tænker du på samtlige tilmeldte links på en gang i en oversigt? 

Jeg tænker at den bliver tung af indlæse når først der er flere tusinde links tilmeldt.

Har fået over 100 tilmeldinger bare idag :)

Du kun evt lave en side hvor den viser 3 fra biler osv, så hvor gang man reloader siden så kommer der nogle nye altså "Random", så det ikke hele tiden er de sammen, og så hvis man vil se flere end for den kategori så kan man lave et link som viser mere indlæg på siden,

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas

Generelt super fin side. Jeg er personligt glad det det enkle og stilrene design. 

I min optik går du glip af en fremtidige genial indtægtskilde ved at undlade at køre nyhedsbrevstilmelding når folk indsender link. Forstil dig en mailliste med en masse erhvervsdrivende, hvorigennem du kan målrette nyhedsbreve med solgt annoncering. Blot en tanke Stick out tongue

Held og lykke med det :)

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon - Tak for din Feedback

Nyhedsbrevtilmelding er med på To-do listen sammen med 22 andre opgaver :)

Men jeg valgte at gå live med siden nu da jeg ikke kunne vente længere hehe.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Petersen 

Du kun evt lave en side hvor den viser 3 fra biler osv, så hvor gang man reloader siden så kommer der nogle nye altså "Random", så det ikke hele tiden er de sammen, og så hvis man vil se flere end for den kategori så kan man lave et link som viser mere indlæg på siden,

Tak - Fed idé - den går jeg straks videre med til programmøren :)

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ganske enkelt ikke hvad man skal bruge et linkkatalog til.

Er der er barmhjertig sjæl der kan forklare mig ideen i det ?

Hvorfor når -

1) Google/bing/blekko/duckduckgo/etcetc er ultraeffektive og meget hurtigere til at finde det man søger

2) Det har negativ impact på SEO når man bruger ukurante kataloger/farme

www.isos.dk- IT support

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Isos.dk nu er mit linkkatalog jo ikke ukurant? men derimod helt nyt.
Jeg mener først noget er ukurant efter en periode på 6-12 måneder. Hvis jeg har fejlet der må du kalde mit linkkatalog for ukurant :)

Jeg er sikker på at værdien af kataloget på sigt nok skal give værdi videre til de links der er tilmeldt.

Men gider ikke en større debat om det som jeg skrev i indlægget. For der findes 200 forskellige meninger, holdninger, teorier om linkkataloger :)

Har jeg et pagerank 2-3 linkkatalog om 12 måneder har det været en succes for mig. Og så giver det også værdi videre til de links der har tilmeldt sig kataloget. 

God aften.

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu ikke en opfordring til debat. Spørgsmålet var til en "barmhjertig sjæl" der kunne forklare det for mig og andre uvidende.

Min personlig holding er at ingen buger linkkataloger til at finde noget som helst da det er hurtigere og "bedre" med en søgemaskine. Det giver ingen mening. Jeg ser to muligheder.

 - forsøge på at tjene penge på lave backlinks pga søgemaskiner : Google siger nono og straffer dem der gør det.... 

- hmmm... salg  af plads til firmaer der bare skal stå i den der verdenskendte linkkatalog. En variant af den gode gamle telefonbog-fidus

Der må være andre med mere forstand end mig der kan se en mening i det? I dont get it.

www.isos.dk- IT support

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)