Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulønnet praktikplads i København - front-end webudvikler (drupal)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvis du kigger efter en mulighed til at prøve seriøs start-up miljø, god netværk og at lære noget nyt hver dag, måske har jeg en praktikplads til dig :)

Front-end Webudvikler praktikant søges

Er du en som brænder for de kreative og effektive digitale løsninger? Måske er du vores nye front-end udviklinger praktikant! Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling hos FOOPLA!

Som en front-end udvikler hos Foopla, vil du arbejde med design og implementering af digitale koncepter. Du vil udvikle konceptet sammen med vores dygtige og inspirerende internationale team. Du vil ’drive’ forandring og udvikle virksomheden sammen med os og du vil lære at innovere gennem Lean start-up model og arbejde i et fleksibelt udviklingsmiljø.

Primære kompetencer:

• Du har erfaring med Photoshop & CS, og du elsker simpelt og elegant design.
  • Du tænker og handler uafhængigt, når du arbejder alene og kan godt arbejder inden for et team, når du arbejder på små eller store opgaver.
  • Du har erfaring med Java script, PHP, Magento og MySQL

Dine kvalifikationer

• Kan flyende på engelsk
  • Har en uddannelse inden programmering og design
  • Har en struktureret og analytisk tilgang til dit arbejde
  • Kan vise en portefølje af tidligere arbejde og projekter

Send din ansøgning og dit CV til job@foopla.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

KamilPL:
Du har erfaring med Java script, PHP, Magento og MySQL

Jeg synes det er ambitiøst med en titel på Ulønnet praktikplads (Drupal) og så lede efter kompetencer på Magento.

Og jeg ved godt man jagter prisen på amino.dk. - Men ligefrem ulønnet praktik med det erfarings niveau i efterspørger.

Virker på mig bare en smule uhæderligt. 

Vil formode at praktikantens arbejde for jeres kunder skaber en værdi (omsætning) for jeres forretning.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)