Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan, Hvordan, Hvordan.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Housecloud.dk Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Da jeg de sidste par år har haft med natklubber, ungdomsevents og i det hele taget med nattelivet at gøre,
så tænkte jeg for et par måneder siden at nu måtte det være tid til at stå på egne ben, MEN...
dog ikke som natklub ejer.

Jeg kom på idéen (da der ikke eksistere noget lignende) at starte et rådgivnings firma med alt i natteliv.
her kan natklubberne så henvende sig og blive rådgivet i alt fra hvordan man hyper sit event så det vælter ind med gæster,
til hvordan deres facebook side boomer med glade gæster (det kan nemt kontrolleres) eller nye natklubejere, der gerne
vil guides sikkert igennem til hvordan man egentlig lige starter det der diskotek man gerne vil have stående.  

jeg havde også tænkt mig at lave nogle små side sektioner med skræddersyet pakker,
hvor natklubber eller for den sags skyld almindelig dødelige, kunne leje os til at stå for deres event (fra start til slut)

her kommer "the million dollar question"
Hvordan kommer jeg ud til natklubejerne. 
Jeg har selv været i branchen og set både gode og dårlige natklubber og events,
med plads til store forbedringer. 
men ALLE natklubber uden nogen synderlig undtagelse, har nogle alt, alt for stolte
ejere til at de på nogen måde vil tage andres råd, da "de jo ved bedst".
om ikke andet, så vil de ikke have nogen som helst til at vide at de modtager hjælp. 

hvordan, hvordan, hvordan, kommer jeg ud til de stolte ejere på en god måde,
så de får den hjælp de behøver og jeg kan få startet mit firma.  

//Thomas Bonzales

 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bonzales:
hvordan, hvordan, hvordan, kommer jeg ud til de stolte ejere på en god måde,
så de får den hjælp de behøver og jeg kan få startet mit firma.  

Jeg kender intet til branchen, men kan sagtens forestille mig at det er svært at overbevise ejerne om, at du kan gøre det bedre end dem. Derfor tror jeg også at du skal gå en anden vej.

Personligt ville jeg ikke slå på at jeg ville kunne forbedre deres events, skabe hype eller øge aktiviteten på sociale medier. Jeg ville istedet forsøge sælge budskabet om, at jeg ville kunne løse nogle af de tunge opgaver, som er tidsrøvere for dem, og som dybest set ikke er det de brænder for. Ved at "outsource" nogle opgaver, får de mere tid til at drive den daglige forretning. Eller noget i den stil...

Se det mere som at du flytter nogle vanskelige opgaver fra deres todo-liste, end at du kan gøre noget bedre end det de gør i dag. Den vinkel tror jeg sælger væsentlig bedre.

Mvh Carsten

Fra Næstved
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Housecloud.dk Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten. 

Jeg er fuldstændig enig i det du skriver.
Det er lige præcis den slags vinkler som jeg søgte!
tak for feedbacken :-)

Mvh. Thomas 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)