Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne lave din nye webshop gratis, hvis du vil give mig fuld kontrol.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger en partner, som ejer af en online platform / webshop som gerne allerede er i drift.
- Jeg står overfor en udfordring i mit liv, hvor jeg skal nå et niveau højere i form af mine kompetencer, hvor mit daglige arbejde, kun kan få mig så langt.

Jeg søger derfor et website som har både trafik og omsætning, men som har brug for udvikling for at nå nye højder.
- I bund og grund tilbyder jeg en helt ny, skræddersyet platform med state-of-the-art-teknologier og -design. - Jeg har næsten 6 års erfaring indenfor den digitale branche, jeg arbejder i et af danmarks mest anerkendte bureauer,
- men jeg har brug for et sted hvor jeg kan prøve nye ting af, teste hvad der virker bedst, og øve mig i at kode med alle de nyeste teknologier.

Jeg har derfor brug for at der er brugere, og gerne nogen som er sagt til at komme igen.
Jeg ønsker ikke en krone for at gøre arbejdet, så længe jeg må have fuld kontrol over design, markedsføring og kode-basen.
- Skulle der falde en skilling i takt med at vi øger virksomheden, vil det selvfølgelig være værdsat.

Jeg vil rigtig gerne i dialog med nogle ildsjæle, som elsker den digitale forretning ligeså meget som mig, hvor vi måske kan lave noget fedt sammen!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)