Hejsa Jeg håber at i kan hjælpe mig lidt her.. For at lette arbejdet for vores kontoransatte, søger vi nu program / software eller andet til at være vores nye værktøj. Jeg håber at jeg kan forklarer det nok her i og hvis ikke, må i meget gerne henvende jer til mig. Kort om os: LS Translation tolkebureau. Vi levere tolkeydelser hver eneste dag til offentlige myndigheder og private virksomheder. Da vi dagligt får rigtig mange bestillinger både via e-mail og telefonisk henvendelse, arbejder vi temmelig meget under massiv stress. Dette er måske lige lovligt for meget.. Dette program skal kunne dette: Opdele tolkene efter postnumre. Fordele opgaverne efter sprog - postnumre (fx den der er nærmest opgaven) fx Vi modtager en mail om at der skal udføres tolkning på adresse xxx og postnummer xxx) Så vil jeg gerne at vi kan smide postnummeret ind i systemet så den både udregner km afstanden til nærmeste tolk og finder tolken. Som vi så har koblet på med e-mail og tlf. Vi kan ringe og spørge om vedkommende kan tage imod opgaven og derefter sende bekræftelse. Da vi sender info skema med hver opgave. Skal systemet også lave en optælling fx, reference nummer som man kan referer til. -Hvis man evt. når man har valgt den rette person til opgaven, klikker fx accept så kommer info skema frem med alle info indskrevet og klar til at blive sendt med mail til tolken. Er i med? -Tusind tak for jeres hjælp og svar. Mvh David |
Booking system eller andet.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)