Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu vi endelige klar med den nye webshop, hvad synes i? Jule3et.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Jule3et.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Konceptet er simpelt: Spar på budgettet og køb juletræet på nettet - Københavnere kan bestille billige juletræer leveret til døren og selv vælge mellem 3 flotte Normansgran. Eller skal man ud alligevel, spare man bare penge ved at bestille forud på nettet og vælge selv et på vores juletræsstader og kommer samtidig i rigtig god julestemning :)

Jeg vil meget gerne høre jeres feedback, da det er min første webshop.

Jeg ønsker helst ikke ideer om hvad der ellers kan sælges på shoppen mvd. Da jeg i år. satser på at lærer folk, at det er helt simpelt at købe et juletræ online.

Det lige tidligt nok, men rigtig god jul til jer alle sammen og tak for din feedback/ris/ros (svare nødvendigvis ikke på kommentar, men lytter og tager til mig :O) )

Mvh. 

Stefan Meggele

www.jule3et.dk støtter http://www.julehjaelpen.dk/ & Dansk Førstehjælp. (læs mere om hvordan du også kan hjælpe til)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan, er pladen at du gøre det større?

Utrolig god ide du har fundet på :)

- kan rigtig godt li design da det beskriver meget hurtigt hvad det omhandler.

- God ide at for taget/lavet nogle nye billeder eller forbedre dem da de er langsom om at loade.

Thumps op for ideen :)

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Jule3et.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jo tak.

Ja det var planen hvis det går godt i år.

Mvh

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide checkout, bortset fra den røde footer - den giver mig et indtryk af fare, selvom rød er julens farve - og de mange mange leveringsdatoer. Måske blot fordi det hele er centreret, det giver et forvirret billede. Måske skulle I prøve med venstrestillet tekst. Det er minor, men måske med til at forbedre købsoplevelsen:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 61
Fra  SmartParty Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stefan

Jeg er vild med konceptet, og super flot hjemmeside. Der er taget højde for en masse :)

Personligt er jeg mere til at man selv henter/fælder det, da det er en familietradition. Der skal dog nok være en masse som vil benytte sig af din ide.

God vind herfra

Mvh Lasse 

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Jule3et.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Tak for din feedback, glad for du kan lige webshoppen og ideen. 

Det kan jeg godt forstå, vi prøver at genskabe det på vores pladser inde i byen men det jo aldrig helt det samme. :)

Men hjemmesiden er primært til familie der har travlt, vil spare penge, og til dem der vil undgå besværet med at få juletræet hjem

God aften

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er utrolig vild med konceptet og tror også det har stort potentiale.

Som nævnt, så tror jeg også at mange familier har en tradition med selv at søge efter, fælde, og køre juletræet hjem, men jeg vil også give dig ret i, at der sikkert findes en hel del som gerne vil slippe for besværet.

Derudover er jeg utrolig vild med designet på siden som lyser af julestemning, ligesom illustrationerne også er med til at gøre det til en "tryg" oplevelse at bestille sit juletræ på nettet. Jeg vil helt sikkert huske din side, til når det engang bliver mit ansvar at skaffe juletræ.

Mvh Lasse R. Ravn

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart et fint design, men når du ser siden i en opløsning på 2560 x 1440, så skærer den noget af dit logo. Du kan se det nedenunder.

Udover det, så synes jeg også at der er nogle fejl i teksterne. Et eksempel:

Vi kommer hjem til dig hvor du vælger mellem 3 og hjælper dig gerne ind i stuen med juletræet 
(altid tilfredsheds garanti)

Vælger mellem 3 hvad?

Juletræet er leveret fra skoven til stuen. Og vi har sat juletræ(s)foden på for dig 
(nemt, hurtigt og billigt)

Udover det, så skal du nok tilføje "hvis du vælger det" i overstående tekst.

Som sagt, ellers et rigtig fint design :)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot hjemmeside :) lykke til

Det eneste jeg lige faldt over, kan ikke finde noget sted hvor I levere? (Kun her på Amino) I nævner i "om os" at I er fra KBH, kan ikke finde udad hvor langt I vil køre med jeres træer? Måske det skulle med på siden?

Og så er det hvis bare at sige Go' Jul (Handle) til alle på Amino :)

Venlig hilsen

Henrik

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt det :) tog bare lidt tid hehe :)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)