jeg søger leverandøre inden for flere varegrupper kunne feks være: dyreartikler, sukkerfri slik,fiskegrej,småmøbler,legetøj,bål/grill, outdoor tøj/udstyr..og meget andet jeg har idag en meget blandet butik, jeg handler i princippet med alt, både på nettet og i fysisk forretning, jeg søger både kvalitet og billige varer. har du nogle ideer så send mig gerne en mail med billeder og priser, mindre varepartier har også interesse mvh jan kristensen, nordisk-handelshus, frederikssund
|
leverandører søges!
- 1
|
Jeg har nogle partier som du måske kunne være interresseret i...
Hvis det har interesse, kan jeg smide billeder og priser pr. mail. - Evt. bytte med andet parti.. /Per B. Lauridsen |
Hej Per jeg vil meget gerne se nogle billeder af dine ting, og lidt priser og stk tal hvad mener du med forkerte udløbsdatoer??? du er meget velkommen til at skrive til mig på jan@nordisk-handelshus.dk ...det er mere direkte og nemmere synes jeg
mvh jan kristensen, nordisk-handelshus..
|
Hej Jan
Jeg har et stort parti poolborde og MP4, send en mail hvis det har interesse på kafi@kafi.nu
|
Jeg kan godt sælge dig nogle hundehuse som jeg laver en produktion af i flere modeller og størrelser Mvh. PL-Transport |
Vi sælger moderne og traditionnelle gummistøvler engros - til Web-shop salg og videresalg. Store mængder til små priser. Hvis du/i skulle være interesseret i at se prisliste og billeder - så send en mail til Info@Drops-of-Copenhagen.com Schandorff & Gudmandsen |
[View:http://neverstone.com/]
Hej Jeg kan tilbyde dig mange foreskellige ting såsom ure,diamant armbånd,halskæder,gryder,lædertasker,jakke, caps,kuglepenne og mget mere, alle vare er gode kvalitetsvare til prisen, men du kan se alle vare på www.nielswt.FCSstore.com.
Hvis du ser nogen vare du er interesseret i er du velkommen til at kontakte mig på nm@mail.tele.dk, fortæl hvilken vare med varenr. og det må godt være forskellige vare og forskellige antal af hver vare, så finder jeg en pris til dig.
Håber at hører fra dig niels |
Hej Jan Jeg har en del varer i mindre partier der er faktisk mange gode ting Disney børnetøj, mode tøj, almindeligt tøj ,foto rammer, digitale foto rammer, lidt krus, rygsække og meget mere jeg bare gerne vil af så det kan købes til en fornuftig pris.
med venlig julehilsen Frank see&buy |