*KMIARPGMJGMBU* (Kaster mig i afsindighed rundt på gulvet, mens jeg griner mine bukser af) Citat fra den tyske oversættelse: ... moms og alle pakker bliver leveret i fint gavepapir lige til døren... Mamas og alle pakker bliver leveret ich fint gavepapir lige bis døren Moms oversat til Mamas - det er klasse. mvh Hasn |
eller hvad med denne udtalelse fra en kunde?
Det er første Bande jeg Harmonisierung handlet hos jer, Männer det bliver bestemt ikke sidste! Jeg er meget tilfreds med varene, som tilmed var pakket pænt ind. Jeg er meget tilfreds med. varene, som tilmed var. pakket pænt / Bauw. Det har bare været nemt, bekvemt, og ikke mindste billigt at handle hos jer ! Det Harmonisierung nackten været nemt, bekvemt, og ikke mindste billigt am Griff hos jer! Selv leveringtiden har været ok. Selv leveringtiden Harmonisierung været Ordnung. Nu mangler jeg bare at i tilfører Chloe's stick deodorant, til jeres Chloe sortiment, så bliver jeg kisteglad :o) Nu Fleischwolf jeg nackten bei i tilfører Chloe's Deo Stick, bis jeres Chloe Sortiment,, så bliver jeg kisteglad o)