hej jeg er igang med med projektet som skal afslutte mit første skoleår (igang med at finde lærerplads uha) Målgruppen er 20 til 60år (jotak) kunden ville have vand og sten på siden, så med det i tankerne fik jeg udviklet dette koncept Såeh ville egentlig hører hvad i havde af konstruktiv kritik http://i127.photobucket.com/albums/p126/saywhaato0/forsiden.jpg i må undskylde at kvaliteten på de uploadede billeder er ringe, men har ikke noget sted at uploade så det var det bedste jeg kunne komme med jeg vil lidt senere uploade min brochure og visitkort, så håber i kigger med lidt senere og giver jeres input op hvad kan ændres og gøres bedre. :) |
Hej,
Min første tanke var helt sikkert - det er en alt for bred målgruppe... 20-60, det er lige 3 generationer..
Men når det er sagt, må jeg da sige at dit site helt sikkert være meget tiltalende... og jeg synes det har et meget universelt look - der ikke virker for meget til den ene eller anden side.
Så selvom jeg stadig holder på at målgruppen er for stor... så vil jeg bestemt mene at det er flot ramt og det ser pænt ud (dømt ud fra, ja.. de relativt små billeder).
Held og lykke... :)