HIT ME! (Til info: Meningen er at hjemmesiden skal være enkel og den er billigt produceret i første omgang. Ser frem til jeres feedback og forhåbentlig gode ideer og forslag) Kh Martin |
Hej Martin.
Spændende koncept!
Siden ser tilforladelig ud og er i al fald god og simpel, som du skriver. Fortsæt med det :-)
Følgende ser jeg kun som værende petitesser - håber, der findes hits i blandt:
* Logo fylder lidt meget på siden.
* Der er meget tekst. Måske kunne nogle store overskrifter give blinkfang på hovedpunkterne(?)
* Jeg synes, sort på hvid kan være lidt svært at læse, men jeg er jo også over 40.
* Jeg ville nok også have valgt, kun at skrive begyndelsesbogstav med stort.
* Teksterne i menuen forsvinder, når jeg vælger dem. "Hjem" ses slet ikke fra starten. Jeg kender én, som har stødt på problemet før og løste det, og som jeg kan henvise til. Han var udsat for, at det kun skete på enkelte maskiner, så sig til, hvis du ikke kan se det på din.
* Du skriver i en menu "Hvad er entreprenanthed?" - Det kan man jo slå op, og nogen ved det, så det virker måske lidt "forkert" at spørge på denne måde. Jeg ved dog ikke, hvad jeg vil skrive i stedet. Måske "Lidt om.."(?)
- Og lidt fra danskbogen:
* Du har en interessant, alternativ kommasætning her og der. Det forstyrrer ikke sammenhængene og det er sikkert kun sådan en ord-boller som mig, der lægger mærke til det. Jeg har sikkert også lavet nogle her, men jeg har jo heller ikke gennemarbejdet teksten.
* Denne ville jeg nok omformulere "Det er essentielt i tiden, idet fx kurser, rekrutteringsprocesser, sundhedsinterventioner mv., efterspørger ressourcer herinde for."
* "Stifter - Martin Juhl er udvikleren bag ESS og har Stiftet Juhl&Co." (Hvem er "Co"?) - Hvad er ESS? Jeg ser det senere, men lige her kunne der evt. være en henvisning.
*"At teste entreprenant: ESS - ESS (Entreprenant Selv Spørgeskema)" - En pudsig og ikke ligefrem betegnelse. Er det Selvet, der spørges, Selvet, der spørges til, eller udfører man selv testen? Med al respekt for din opfindelse vil jeg nok finde et andet navn, som er mere umiddelbart.
Jeg har læst informationspsykogi på KU og har beskæftiget mig en del med personlighedstests. Jeg har flere kommentarer til produktet og giver gerne kritik på det. Hvis du ønsker det, kan du sende mig en mail.
Men selve siden er som sagt ganske udmærket, og som jeg ser det, er det ikke nødvendigt at putte mere på.
Held og lykke med et interessant projekt!