Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagpenge og Cvr nummer

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvad har du fået at vide ? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:14

Cookie - John Hannover:
Du kunne måske ha påvist du var hjemme frisør  

Under hele denne debat har jeg fastholdt at det handler om kreativitet, som betyder at jeg kunne frigøre enhver for  en masse bøvl med  evt. a-kasse eller kontant hjælp-

Omkring frisør eller forslaget hjemmefrisør - så ville jeg have valgt mobil frisør, som argument og funktion,  da dette er en vinder.

Det er så let 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Serie:
Hvad har du fået at vide ?

Smiler ---nu får jeg minus point ved blot at spørge :-)  så er jeg mere rolig ved at psykopaterne har et fristed, som jeg giver dem .

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 02:28

Jeg har siden 1/7/14 været ejer af en enkeltmandsvirksomhed der foretager bilpleje.

til at med 9. oktober havde jeg stadig en læreplads, men efter jeg blev uddannet ville jeg prøve at gå all-in, men 3 uger efter tænkte jeg er den sikre vej var a-kasse/dagpenge, og så måtte jeg jo lukke mit CVR, men så længe jeg kunne bevise at virksomheden også kunne køre hvis jeg havde fuldtidsjob, var der ingen grund til at lukke mit CVR-nummer.

Så det jo meget fin :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25

Lars Mullert:

Jeg har siden 1/7/14 været ejer af en enkeltmandsvirksomhed der foretager bilpleje.

til at med 9. oktober havde jeg stadig en læreplads, men efter jeg blev uddannet ville jeg prøve at gå all-in, men 3 uger efter tænkte jeg er den sikre vej var a-kasse/dagpenge, og så måtte jeg jo lukke mit CVR, men så længe jeg kunne bevise at virksomheden også kunne køre hvis jeg havde fuldtidsjob, var der ingen grund til at lukke mit CVR-nummer.

og lige efter lærebogen for A-kasser Smile Netop det at du kunne bevise du kunne passe fuldtid og ha CVR er for A kassen normalt grund til at acceptere bijob i CVR og supplerende dagpenge. Samme som nævnt for uddannelse - husker - det var vist Lars T som også er aktiv her til tider, som under højere uddanelse havde et CVR som side geschæft og - det fik han også OK til at køre videre - da han havde vist han kunne bestå fuldtidsstudie på normering (eller under tror jeg tilmed) og dermed bevist, at han ikke var fuldtids CVR.  Der findes sikkert A-kasser der ikke altid har den fleksibilitet, men godt igen at få slået fast, og hvis man via det at ha passet fuldtids job eller uddannelse ved siden af CVR og ikke siden være længere tids fuldtime - CVR  så bør der gives OK til bibeskæftigelse
tak for endnu godt typisk eksempel som andre jo kan bruge
vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

Nope sådan er det ikke, at man skal bevise eller kan  - men givet at det kan blive lettere, hvis man ikke kan argumenterer i første hug, overfor en uvidende sagsbehandler, som borgeren har betalt til. 

Der er en hovedregel og det er, at man som ledig skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet  ( hvilket der så igen er regler for  hvordan) og opfylder man så det, har man ret til dagpenge og dermed også supplerende dagpenge.

Den er ikke længere og er der så nogle på A-kassen som ikke fatter, så spørg efter deres chef og fatter denne ikke, har denne nok også en chef o.s.v.

Det er så enkelt 

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)